לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LoVe ItS NoT AlL...


i know how you feel.....'i just dont care=] בלוג של ילדה מטורפת..תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

איך זה להרגיש כמוני..




ואוו..לכתוב פה שוב..זה כמו לחזור הרבה זמן אחורה..

קודם כל שלום שוב..אחרי חצי שנה שלא כתבתי פה..כן חצי שנה..=\

נכנסתי לבלוג שלי בטעות כי שחכתי שקיים אחד כזה..

קודם כל  יא אפשר לצמצם את כל החוויות שחוויתי במשך חצי שנה אבל אני אנסה לקצר חח..

קודם כל..כימעט כלום לא השתנה חוץ מזה שעליתי כיתה והיה לי יום הולדת..שזה הדברים הכי חשובים.

ואחרי זה הבחור הזה שהייתי איתו..אממ נפרדנו ואז חזרנו עוד פעם..(אממ נירא מה יהיה..:()

לא יודעת..חברות שלי התחלפו חח זתומרת אני החלפתי..ונקווה שיהי טוב..

אבל אף אחד לא מבין אותי..

לפעמים אני נרדמת בהזיות על בן אדם...

על מישהו שידאג לי באמת ..מישהו שימור עליי..שישים לב אליי שיחייך לי בחזרה שיעריך אותי כאישה ולא כגוף מתהלך..בן אדם קופצני בעל חוש הומור גבוהה בן אדם נורא אופטימי וסימפטי..בן אדם שיאיר לי את החיים שיהיה המשענת שלי הצל שלי..החיוך שלי שביחד נהיה אחד..בן אדם שיכנס לי לחיים ולא יצא מימנה..

בעיקר בן אדם שיעריך אותי ביגלל מי שאני בן אדם שילמד להכיר אותי בן אדם שילחם עד הסוף!!

בשביל בן אדם כזה אינ מוכנה להרוג אנשים בשביל פרטנר כזה אני מוכנה לתת לו את כולי את כל מה שיש לי את הנשמה שלי.

נימאס כבר מהמשחקים..נימאס לי לבכות נימאס לי לדאוג לאנשים שאפילו לא אכפת להם מימני לאנשים כל כך קרים ואנוכים..לאנשים בעלי לב מקרח ושאפילו לא אכפת להם איך אתה מרגיש..אנשים שמנסים לפתור בעיות בדרכים קלות..אנשים שפלים וכל כך "גדולים" שביפנים הם כל כך קטנים,נימאס לי להיות גננת.

פשוט נימאס לי..

אני רוצה לזמן מה להתבודד..ההזיה הזאת תתגשם פעם..

אני מבטיחה.

לילה טוב לכם בייביס...פאולה.

אגב הנה תמונה של מהיום של היום הולדת שלי..חיחיח (לאלו ששכחו איך אני נראת..חח)

נכתב על ידי metallica rule , 9/10/2008 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  metallica rule

בת: 32

ICQ: 487192701 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmetallica rule אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על metallica rule ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)