לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

למצוא את ארץ לעולם לא.


 

אחרי סרטים טובים או ספרים טובים, אני מרגיש לפעמים כמו חולה אנוש שירד כרגע מרכבת ההרים בלונה פארק.

 

האנדרנלין עדיין זורם בגוף שלי, אבל האדמה המוצקה והירידה מההיי עושים לי פתאום להרגיש רע ואני מתכופף באמצע הרחבה, תופס את הבטן שלי, ומחכה שהבחילה תעבור. ההתרגשות של המתקנים האלה חזקה מידי בשבילי, אני חושב באותו רגע. אבל אני יודע שאני אעלה על רכבת ההרים שוב ברגע הראשון שאני אוכל. ועד אז, אני אדמיין בראשי רכבות הרים אחרות, וסיבובים מהירים של 360 מעלות וסיבובי ברגים ונפילות מהירות.

 

כי מישהו פעם אמר לי שזו לא הנפילה שהורגת אותך. זו העצירה הפתאומית.

נכתב על ידי , 4/2/2005 01:18  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)