לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

תחכום אורבני ללא מעצורים.


 

בקומה השניה המעלית נפתחת ואני מגלה לפני קבוצת צעירים ממלאים את הספות ואת רוב המקום במסדרון הצר. חבר'ה מהזן ששם ג'ל בשיער ושבחר בקפידה את הבגדים ה"מאגניבים" שלו לפני שיצא מהבית. בהתנהלות שלהם יש משהו אנרגטי. מודעות עצמית עליזה. או לפחות מודעות לנוכחות שלהם, ל"מאגניבות" שלהם. הם מצטופפים כולם ליד חדר קטן, ואחד מהם אוחז ברשימה. אחד מה"מאגניבים" ה"מתוחכמים-אורבנית" האלה נמצא בתוך החדר הקטן, עומד לפני מסך כחול, בזמן שהצלם מפהק ואיש משועמם עם עט ונייר שואל אותו לשמו ואיזו סוכנות שלחה אותו.

באותו חדר קטן, בחור צעיר מחזיק אצבעות מאחורי גבו, ומתפלל לעבור את האודישן לפרסומת דלת התקציב, ואיש מבוגר מעט יותר עומד מולו, מביט בו דרך העינית של המצלמה, ומתפלל שנשארו עוד סנדוויצ'ים עם הפלפלים הקלויים בקפיטריה.

 

 

יום הצילומים נגמר וכולם נפרדים מכולם בחיבוקים וחיזוקים וכמה הם היו נפלאים. המנחה שואל את עוזר הבמאי איך היו התוכניות שהם צילמו היום.

"הראשונה היתה טובה" עוזר הבמאי משיב בהתלהבות "והשניה היה הכי טובה עד היום".

אני מסתיר חיוך ולוגם מהקפה שלי, תוהה אם ערכי הערכה נמוכים מ'טוב' נמצאים בכלל בלקסיקון שלהם.

הצוות מתפזר לו אט אט ורק אותו מנחה נותר לבסוף. "תגיד", הוא פונה אל חבר שלי שיושב על המחשב, "אתה באמצע משהו? אפשר בבקשה לבדוק משהו רגע ב'וואלה'?"

 

"כן, בטח. למה לא" חבר שלי עונה ומקליד את הכתובת.

 

"תגובות על התוכנית?" אני שואל את המנחה, והוא מחייך חיוך נבוך קמעה. בניגוד ל'חדשים' בתחום, נדמה שהוא לא מנסה להסתיר את ההתרגשות והחשש שלו.

 

כשהמסך מתחלף, וביקורת הטלוויזיה עולה, אני מקווה שהיא תהיה טובה. בשבילו.

 

 

 

 

"מה אתה אומר על זאתי?" שואל אותי א' ומורה בידו על ספה אדומה עגולה בסט, "לא קלאסית לזיון?"

אני מביט בספה שוב ומודה שיש משהו בצעקנות הצבעונית שלה, אבל לפני שאני מספיק לענות א' מוסיף "כל מי שנכנס לאולפן וראה אותה אמר את זה. אבל אני אמרתי ראשון." הוא מחייך בגאווה מתוך אחד הכיסאות של מנחי התוכנית. לא מגולח, טרוט עיניים, ומאפר את הסיגריה שלו על הרצפה.

אני לא יכול לעצור את עצמי מלהתפקע מצחוק. ואני אפילו לא יכול להסביר לו או לי בדיוק למה.

 

 

ובלילה אני פתאום נזכר שאני מוכרח להתקשר לאחי הגדול. הקול שלו מוזר. אתה בבית? הילדים ישנים? אני שואל אותו. הוא עונה לי שהוא בבית מלון, ואז מספר לי שהוא יצא מהעבודה מאוחר, וכשעלה על איילון גילה שהבלמים באוטו כלל לא מגיבים. הוא חוזר על הפרט הזה פעם נוספת ואני מרגיש בקולו שהוא עדיין בהיסטריה, עדיין משחזר לעצמו בראש את רגע האימה. הוא הצליח לעצור את האוטו בסופו של דבר ולנהוג בהילוכים הראשונים ועם בלם היד כדי לרדת מאיילון ולהחנות את הרכב. להגיע הביתה הוא כבר לא יכול היה והוא לקח חדר במלון קטן בתל אביב.

לך תסביר לאנשים למה אתה לא סומך על בלמים.

 

נכתב על ידי , 8/2/2005 03:48   בקטגוריות in da studio  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)