לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

טרמפולינות מחשבה. 1#


 

- כן מר בנו, במה אוכל לעזור לך? שאל ד"ר קרובסקי מאחורי שולחן העבודה שלו בעת ששילב את אצבעותיו.

- אני רוצה לעבור כריתת אונה. עניתי.

גבתו השמאלית התרוממה. ראש המחלקה הכירוגית של תל השומר טרם שמע בקשה כזו. - ראה, זהו הליך מאוד לא מקובל.

- אבל הוא נעשה! מיהרתי לקטוע אותו.

-בעבר. כיום משתמשים בניתוח הזה רק במקרים פסיכוטים חריגים ביותר בהם התרופות הקונבנציונליות לא עוזרות למטופל. אם אתה סובל מבעיות פסיכיאטריות, אני מציע שתפנה לגורמים הרלוונטים. אני יכול להפנות אותך לכמה מרפאות אם תרצה.

-אני לא מעוניין בתרופות. אני רוצה לעבור כריתת אונה.

-כמו שאמרתי, ההליך הזה כמעט ולא מבוצע, והוא מסובך ביותר, ודורש כמה וכמה חוות דעת פסיכיאטריות, ואני בספק אם תמצא מומחה שימליץ על כך. ובכלל, לשם מה לך? אתה נראה כבחור צעיר ונבון

-זו בדיוק הבעיה, אמרתי וקיוויתי שהטון התוקפני וההחלטי יעזור לי לקבל את מבוקשי, אני חושב יותר מידי.

- האם פנית לעזרה מקצועית בנוגע לאופי המחשבות שלך? אני משוכנע שתמצא שיש פתרונות קלים ויעילים יותר.

- לא מדובר באופי המחשבות. מדובר בכמות שלהן. אני לא רוצה לחשוב כל כך הרבה. אני רוצה להיות כמו כולם.

- אורווליאני משהו, לא?

 חייכתי חצי חיוך שנמחק במהרה. - אני לא רוצה לדעת מי זה אורוול. כמה זה יעלה? אני בטוח שאני יכול להרשות לעצמי את העלות.

- צר לי, אבל לא מדובר כאן בהתמקחות. אין לי שום כוונה לבצע את ההליך הזה. מוטב לך להשלים עם מי שאתה, ועם שתי האונות שלך. ועכשיו אם תסלח לי, אני עסוק מאוד היום.

- אבל ניתוחים לשינוי מין המרכז הרפואי כאן כן מבצע, לא?

- כן, ניתוחים לשינוי מין זה משהו אחר.

- מדוע זה משהו אחר? אני לא רואה את ההבדל! בשני המקרים יש מטופלים שמרגישים שהגוף שלהם לא מתאים למה שהם אמורים היו להיות.

- אין כל קשר בין המקרים. בנושא של שינוי המין, החולים סובלים, ומבקשים שנאפשר להם לקיים חיי מין וזהות מינית תקינים.

- אבל זה בדיוק מה שאני מבקש! עודף המחשבות שלי מונע ממני לקיים חיי מין תקינים!

- אדוני, צר לי, אבל בשום פנים המוסד הזה לא יבצע ניתוח כריתת אונה על פי בקשה של המטופל. זה פשוט מטורף.

- זה לא הדבר היחיד שמטורף. עניתי וקמתי מהכיסא ויצאתי מהחדר.

 

 

נכתב על ידי , 7/3/2005 19:19   בקטגוריות אם זה רק בראש שלי&catdesc= זה אומר בהכרח שזה לא אמיתי?  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)