לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

סוג של תשובה למי שחשבה ש'הצטרפתי לכת מחפשי האהבה'.


 

 קטע משיחה עם איזבל, הערב.

 

בנו אומר/ת:

אז או שתחכי ותהי ממורמרת, או שתפעלי, ואז או שתתאכזבי ותצאי מזה כדי שתוכלי להמשיך להתאהבות הבאה, או שזה אפילו, אולי, איכשהו, יצליח

isabel אומר/ת:

דו יו פרקטיס וואט יו פריץ'?

isabel אומר/ת:

אני פחדנית אני

isabel אומר/ת:

אבל יש לי פרפרים בבטן

בנו אומר/ת:

אני דואג לא להיפגש עם אלה שאני חושש שיש סיכוי שאני אתאהב בהן,

בנו אומר/ת:

אז קדימה

בנו אומר/ת:

אל תהי לוזרית כמוני

isabel אומר/ת:

חשבתי שהמהלך הוא הפוך- קודם נפגשים, אחרי זה מתחילים לחשוש מהתאהבות, לא?

בנו אומר/ת:

אני שומר על עצמי. אני מזהה סכנות ממרחק

isabel אומר/ת:

בעיה

 

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2005 00:02  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)