לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2004

הדברים הטובים בעבודה


 

כרגע אני התאורן היחיד בעבודה, מה שאומר שעבדתי השבוע כל יום. אבל במקביל אני גם מלמד תאורנים חדשים שיתווספו אלי לסבב. ביום ראשון עשיתי התלמדות כזאת, ואחרי שהעובד החדש כבר השתלט על המחשב, רק נתתי לו טיפים לגבי איזו תאורה לעשות.

ואז, לקראת סוף האירוע, התחילה מוזיקת רוק מעולה. יצאתי אל הרחבה לרקוד, ותוך כדי שאני רוקד, שמרתי על קשר עין עם העובד על המחשב, ונתתי לו הוראות וסימני ידיים לגבי התאורה.

רקדתי וניצחתי על התאורה. ממש כמו שרוקדים ומנגנים בגיטרה דימיונית או בתופים דמיוניים, רק תחשבו שזה באמת מנגן. כלומר לא שמעו את זה, אלא ראו את זה.

היום אני מעביר חפיפה לעובד חדש אחר, והוא כבר ברמה כזו שהוא יוכל לעשות את זה גם כן. כך שאם תהיה מוזיקה טובה היום (ובימי חמישי החתונות לרוב נמשכות עד מאוחר אל קארחנות -כלומר, תלוי באנשים) אז יכול להיות שגם היום אני אוכל לעשות את זה.

זו כבר סיבה טובה ללכת לעבודה:)

נכתב על ידי , 1/4/2004 15:00   בקטגוריות זוועות וחתונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)