לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2004

"עם האוכל בא התיאטרון....."





בעוד סופי מבצעת וידוא הריגה לבובת הברווז ממקדונלד'ס (פעם, בחזרה מבראשית, היינו רעבים, עצרנו בדרך, ארוחת ילדים...אתם יודעים איך זה..) , אני חייב לספר לכם על ההצגה שראיתי היום בגלל שלוש סיבות:


א. החוויה של לראות הצגה מסטול היא משהו גדול.


ב. זו הצגה מעולה ואני מוכרח להמליץ לכם עליה - או בקיצור שבוע הבא אני מצפה לתגובות שלכם על ההצגה


ג. חברים שלי כתבו את ההצגה והם משחקים בה, כך שיש כאן גם גאוות יחידה.


 


"זהו, הוא נפל לשימוש ציני בבלוג לצרכי שיווק"
האמת שלא. כלומר, יש לחברים שלי עוד פרוייקטים שלא כתבתי עליהם-  יש שתי להקות שהופיעו בבארבי כמה פעמים, ואחת מהן הפכה להרכב אלקטרוני והם בדיוק הוציאו דיסק דמו (אני עיצבתי את העטיפה) ושני ההרכבים גם הולכים להיות בבומבמלה, בקיצור, לא היו חסרים דברים לפרסם עד עכשיו, ונמנעתי מזה בכל זאת. אבל את ההצגה הזאת אתם כבר באמת מוכרחים לבוא לראות. למה? כי אתם תהנו לאללה. זה הכל.


ההצגה שאני מדבר עליה מוצגת במסעדת "תהל" שברחוב נחלת בנימין בת"א. כן כן- במסעדה עצמה. הקונספט הוא, שהצופה מגיע, אוכל, ורואה הצגה תוך כדי. גם ההצגה קלילה, וגם הארוחה (היא מורכבת מ5 טאפסים - שזה, גיליתי היום, מנות קטנות) בקיצור, 5 מאכלים שונים במנות קטנות. בקיצור,זו לא ארוחה שאתה מתפוצץ ממנה עד כדי כך שאתה לא רוצה לשמוע יותר אף אחד, אבל אנחנו ממש לא היינו צריכים יותר מזה.


 


מסעדת "תהל" הזאת, מסתבר שהיא מסעדה יוקרתית למדי, כך שבין המנות יש שרימסים וספייריבס, וסרטנים, ופרוסות תפוחי אדמה,וקלאמרי, וגבינות, ו...ראבק, המון דברים. אני לא יודע מה איתכם, אבל בשבילי מסעדות כאלה הן מחוץ לתחום הפיננסי, כך שלמרות שאני ממש אוהב את הדברים האלה (מלבד הקלאמרי, מצטער, לא יכול לגעת בזה), לא ממש יוצא לי לאכול אותם.


הם יצרו דיל במסעדה, שההופעה + 5 טאפסים כאלה עולים 100 שקל. כעיקרון אפשר גם להגיע להצגה ורק לשתות משקה על הבר, ואז זה 50, אבל נראה לי שאם אתם הולכים להינות, כדאי כבר לעשות את זה כמו שצריך.


 (טוב, מספיק עם זה כבר)


 


למה אני כותב כל כך הרבה על המסעדה, ולא כותב שום דבר על ההצגה? פשוט כי אני לא רוצה להרוס לכם. היא כיפית ומצחיקה, זה כל מה שאני אספר לכם. אה, השם שלה הוא "ההצגה". והסלוגן שלהם הוא "עם האוכל בא התיאטרון". (אם זה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שזו היתה הכותרת של הפוסט)



 ( זה הצד השני של הגלויית הזמנה)


 

 

אחרי שאת שתי הצגות הבכורה חבר שלי ואני פיספסנו, הלכנו לשם היום וראינו אותה עם עוד חברה של חברה, וזוג חברים שלה. בדרך לשם עישנו איזה משהו קטן וחביב ששפך אותנו לגמרי. את זוג החברים פגשנו במסעדה אחרי שכבר עישנו, והם היו סחים לגמרי. בקיצור היה מצחיק לאללה, ובכל פעם שדיברנו, תהינו שנינו (אחר כך התברר לי שחבר שלי תהה בדיוק כמוני) אם זה הם הבוקים, או שאנחנו היינו כל כך מסטולים שפשוט נראינו להם מטומטמים לחלוטין. אחד הקטעים המצחיקים היה כשקלטתי שאני בוהה במשך זמן ארוך בתפריט, מבלי שאני אבין חצי ממנו, בזמן שהמלצרית מחכה לידי. כל השמות המוזרים האלה....

 

בקיצור, לכו, וספרו לי איך היה. ההצגה אגב היא בימי שלישי (השבוע היה ברביעי בגלל פסח) ב10 בלילה, אבל צריך להגיע ב9, כי ברגע שמתחילה ההצגה הם מפסיקים לקחת הזמנות. אה, וגם צריך להזמין מקום מראש. (יש את הטלפון בצילום של הגלויה, מה אני צריך לכתוב לכם כל דבר פעמיים?)

קוקלה, כמבקרת התיאטרון שלנו, אני מחכה לשמוע ממך איך היה. :)

נכתב על ידי , 8/4/2004 02:14  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)