לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

מה קורה לגופך עכשיו אם אתה שותה קולה


 

מול האינטרנט, אחרי פסטה, אני מחכה לאיזבל שתתחבר ותעלה מולי לשיחה.

הזמנתי קולה בבקבוק זכוכית והתחלתי לבדוק אילו דברים מעניינים יש שם בעולם.

ואז מצאתי את הדף הזה:

"מה קורה לגוף שלך אם אתה שותה קולה ברגע זה".

 

או כמו שפרידמן היה אומר: "אתה מוכן להשתתף בניסוי אתה מוכן להשתתף בניסוי אתה מוכן להשתתף בניסוי?"

 

קראתי רק מה קורה בעשר הדקות הראשונות.

משום מה, חשבתי לשתף אתכם לפני שאני ממשיך, ולא אחרי.

לא יודע למה.

אולי כי זה יהיה מגניב אם אני אדע שאחרים קוראים ביחד איתי.

 

מעניין זה בטוח יהיה.

מי יודע, אולי זה אפילו יגמול אותי.

 

 

נכתב על ידי , 24/12/2006 20:33   בקטגוריות אינטרנט  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)