לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

הפור נפל.


 

חזרתי מהפאב. הידידה של בריזר הציבה אותי בפני שאלה קשה: "למה לא לנסוע לקנדה עכשיו?"

ברגע שלא היתה לי תשובה, הבנתי שהדילמה מהפוסט הקודם נפתרה- חברים, אני נוסע לקנדה.

התוכנית היא לנסוע כבר בסוף החודש הזה בואכה תחילת החודש הבא. יש זוג חברים שלי שמתחתן בסוף יולי, וממש לא נעים לי לא להיות פה, אבל בריזר שיכנע אותי שזו לא סיבה מספקת לוותר על קנדה. כי אם אני לא נוסע עכשיו, אבל ממש עכשיו, אז אין לי ברירה אלא לוותר עליה עד מאי, שאז מתחיל להתחמם, וזה אומר המון זמן. בקיצור- הם יבינו.

 

מדהים איך שמהרגע שהבנתי שאני יכול לנסוע כבר עכשיו, ושבעבודה יסתדרו בלעדי, אנרגיה עצומה ממלאת אותי. אנרגיה של פוקוס, אנרגיה של לעשות- אותה אנרגיה שאני מזבל לכם במוח עליה בפוסטים האחרונים.

 

אז התוכנית (אם לא כתבתי אותה כבר) היא למצוא עיירה על צלע הר עם יערות מסביב, לשכור חדר, לעבוד בעבודה קטנה, ולשבת ולכתוב. זה העיקר- לשבת ולכתוב.

 

נראה לי שקנדה היא מתנת יום ההולדת שלי לעצמי. לא רע דווקא.

 

טוב, אז עכשיו אני זקוק לעזרתכם- אם אתם יודעים משהו, יכולים לתת לי טיפים בנוגע לכל דבר שהוא- טיסות, ויזה, מקומות טובים לנסוע אליהם, מקומות שאפשר לעבוד בהם, או כל דבר דומה- זה ממש יעזור.

 

(אה, וכל עוד יהיה אינטרנט קפה- אני מבטיח להמשיך ולעדכן. אני לא מתכנן להיעלם מפה...)

 

 

נכתב על ידי , 9/6/2004 02:02  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)