לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

הספרייה שלי


עוד מימי הראשונים פה, תיכננתי לעשות רשימת ספרים בצד. אבל זה מסוג הדברים האלה שאתה עושה רק כשיש לך המון המון זמן פנוי. או לחילופין- כשיש לך דברים חשובים לעשות, אבל אתה ממש ממש לא רוצה לעשות אותם. אז החלטתי במקום פשוט לצלם את הספרייה שלי ולשים כאן את התמונות. נכון, לא את כל הספרים שקניתי וקראתי אני גם אוהב במיוחד, אבל אני חושב שיהיה לכם די קל לזהות את הסופרים המועדפים... (רמז- יש יותר מספר אחד שלהם בספרייה)

 

אז הנה היא ספריית בנו של האין לשנת 2004: (יש ספרים שחוזרים בתמונות, זה בגלל שצילמתי ברצף כי כל השורה לא נכנסה בפריים אחד)

 

 





















ואחרון חביב- הגדול מכולם, ומי שמוקדש לו מדף שלם לכל כתביו- מארק טווין

 



נכתב על ידי , 14/6/2004 05:01  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)