לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

צמצום אלגבראי עצמי



לאחר שתם המבחן, כמויות החומר שלמדתי כל הסמסטר ושיננתי בשלושה הימים האחרונים כבר לא צריכות להיות מוחזקות כל כך חזק בתוך המוח, שחרור הלחץ מאפשר להן לחלחל מטה, להשקות ולדשן מחשבות.

הסטרוקטורליסטים, מלבד שהיה להם שם מסובך, היתה להם גם תפיסה שכל סיפור, או ז'אנר של סיפורים, אפשר לצמצם לכדי משפט אחד. אם מוצאים את החזרות השונות ומצמצמים אותן- ממש כמו באלגברה, אתה יכול לזקק את הסיפור למשפט אחד - ליהלום אחד שמכיל בתוכו את הגרעין, את הזרע, את האטום או המולקולה הבסיסית של הסיפור.

גם פרויד צימצם כך סיפורים. הוא ראה אירועים שונים בספר כוריאציות שונות של חזרות על אותו קונפליקט או אותו תסביך נפשי בסיסי.

והתחלתי לחשוב... מה המשפט שלי? לאיזה משפט אפשר לצמצם אותי? איזה מין משפט הוא יהיה?

עוד אין לי  תשובה. אני עדיין מהרהר בעניין.



(הדבר השני שעלה בדעתי, זה שהמון זמן לא היתה לי מחשבה כזו. מחשבה 'קיומית'. שזה קצת מדאיג אותי)




נכתב על ידי , 13/4/2008 23:27   בקטגוריות אם זה רק בראש שלי&catdesc= זה אומר בהכרח שזה לא אמיתי?  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)