לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עיין ערך



במילון הבא שייצא, נראה לי שאהבה צריכה לקבל את ההגדרה:
''המתנה ארוכה בבהייה בצג המחשב, בהמתנה שעיגול מסויים מאוד בתוכנת המסרים המיידיים יהפך לירוק".


נכתב על ידי , 8/9/2009 14:50   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוג של חדר כושר


 

הם צודקים כל המדענים האלה שאומרים שהלב הוא פשוט שריר.

אני יודע, כי היום כשהבטתי בה, פתאום הרגשתי שאני אוהב אותה אפילו יותר.

וזה הרגיש ממש כמו בתרגילי המתיחות בשיעור התעמלות, כשהייתי מותח  את השרירים

אל מעבר למה שחשבתי שהוא גבול היכולת שלהם. כאב עמום. כאב נפלא.

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2006 20:36   בקטגוריות איזבל, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא בסך הכל יצאה מהבית לקניות


 

 

 

 

 

 

 

אז איך זה שאני כבר מתגעגע ומתעצבן שהיא לא עונה לסלולרי?

 

 

 

נכתב על ידי , 4/9/2006 12:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, איזבל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)