לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימני חיים


כינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זוועות וחתונות. הסיכום


עשר דקות אני מנסה להיכנס לבלוג שלי ולא מצליח. עשר דקות ישרא אומר לי שאני לא קיים. אחרי שסיימתי לקלל את האתר, גיליתי פתאום שפשוט.....בפעם האחרונה...שיניתי את הסיסמה...


 


עבדתי בחתונה היום, ומחר זו הפעם האחרונה שאני עובד שם. אני עוד לא יודע אם אני אחזור לשם אחרי קנדה.


נראה לי שזה זמן מצויין לסיכום קצרצר.


אז ככה, מה למדתי על חתונות......


 


1. שחתונה שמחה היא לא דבר מובן מאליו.


 


2. שלא יעזור מה יהיה הקייטרינג, האולם, הדיג'י העיצוב וכולי, כמעט כל החתונות נראות בדיוק אותו הדבר.


 


3.  שחתונה היא לא שמחה, אלא היא התאמצות גדולה במיוחד ליצור מראית עין של שמחה.


 


    מידי פעם בחתונות הבטתי על החתן והכלה. אתה יכול לראות די בבירור מתי אנשים באמת מאושרים, ומתי הם מחייכים כי הם יודעים שזה מה שהם צריכים לעשות. אני עדיין זוכר את הכלה שנראתה כאילו מגיל חמש היא עובדת על פוזות למצלמה. זוועה.


 


4. שבבסיס, זה הרבה עניין של אגו, ולא של אהבה.


 


  אפשר להרגיש את זה במיוחד בשירים שהזוגות בוחרים לכניסה וליציאה מהחופה. שירים כאלה בומבסטים, שאתה מתחיל להרגיש שהזוג באמת מאין שזה שהם התחתנו זה ההישג הכי גדול של החיים שלהם, ושהם סופר-מוכשרים שהם הצליחו.


 


5. שחתונה, כמו שהיא נעשית היום, זה עניין של תבנית ואופנה, ואין בזה שום דבר אישי.


 


   פעם חשבתי ששירי היציאה והכניסה ולחופה ושיר הסלואו הם בוודאי שירים שאומרים משהו לזוג, שירים שיש בהם גם איזה נופך אינטימי ביניהם. אחרי שאתה שומע את אותם שירים כל הזמן, ואחרי שאתה רואה זוגות ששואלים את הדיג'י מה יש לו להציע בתור שיר כניסה או סלואו, כבר יותר קשה להאמין בזה.


 


6. שהמושג העתיק של "ליל הכלולות" לא רק שאיבד את משמעותו, אלא שהוא נמחק לגמרי, גם כלילה רומנטי בסוף החתונה. אחרת אני לא מסוגל להסביר את הזוגות שמורחים את הזמן באולם אחרי שכבר כולם הלכו וקיפלו ציוד ושולחנות. נכון שאנשים מודדים את איכות החתונה לפי השעה המאוחרת בה היא הסתיימה, אבל לפעמים זה ממש נדמה כאילו החתן והכלה מפחדים ללכת הביתה.


 


7. שחתונות של דתיים, הן לרוב שמחות יותר, ענוות יותר, והרבה הרבה יותר נעימות.


 


8. שרק בארץ, משתמשים לחתונות בציוד הגברה ותאורה ברמה של מועדוני ריקודים. מסתבר שהמנכ"ל של אחת החברות הגדולות של מגברים ורמקולים מאירופה היה בארץ בביקור, והוא נדהם לגלות את הציוד של החברה שלו באולם חתונות. וזה  לא רק זה. בכל שנה נוספים דברים חדשים והרמה עולה. זה לא נגמר.


 


טוב, נראה לי שזהו פחות או יותר. זה מסכם את העניין. כשהחלטתי להתחיל לכתוב על החתונות שעבדתי בהן, קראתי לקטגוריה "חתונות וזוועות". במבט לאחור- מדהים כמה השם הזה התאים...

נכתב על ידי , 29/6/2004 02:40   בקטגוריות זוועות וחתונות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתונה בשישי.


 

 


בשלב מסויים כשעובדים בהרבה חתונות, מגלים שהחלקים הייחודיים והמקוריים של הזוג הם לרוב די בנאלים ושגרתיים. אחד מהדברים האלו הוא שירי הכניסה והיציאה מהחופה. אני כבר לא מדבר על החופה עצמה, האוזניים שלי כבר מזמן לא שומעות את מה שנאמר שם. איכשהו תמיד היה לי בראש ששירי הכניסה והיציאה הם משהו שהזוג יודע ובוחר בו עוד לפני שהוא מגיע לפגישת המוזיקה עם הדיג'י. היה לי ממש מוזר לגלות זוגות שבאים אל הדיג'י ושואלים אותו מה יש לו להציע להם. מוזר, הרי זה אמור להיות כל כך שלכם...


 


ביום שישי, כשהחופה נגמרה ושיר היציאה החל, היתה הפעם הראשונה מזה המון המון זמן שהתרגשתי משיר היציאה. פתאום שמעתי משהו מוכר, אבל שבחיים לא הייתי חושב לשמוע אותו בחופה. כשזיהיתי את השיר, לא רק שהתלהבתי בגלל שאני אוהב אותו וזה שיר נפלא, אלא בגלל שפתאום קלטתי כמה הוא נכון לחופה.


 


ABSOLUTE BEGINNERS של דיוויד בואי.


 


פתאום שיר שלא תופס את החתונה כשיא השיאים של חיי הזוג, אלא כנקודת התחלה. מעין הודאה באשמה ש-וואלה, אנחנו לא יודעים עוד כלום, רק התחלנו.


שיר אהבה עם המון ענווה.


 


בכלל, יש משהו בחתונות שישי בצהריים שהוא שונה מחתונות רגילות שנעשות בערבי השבוע. איזו קלילות נעימה.


 






 


אחד הדברים שאף פעם לא הבנתי בכל החתונות שאני עובד בהם זו ההתעקשות של הזוג להישאר עד אחרי הסוף. נכון, תמיד בסוף האירוע יש את החברים הקרובים של הזוג שעוד רוקדים איתם, אבל בשלב מסויים זה נגמר, ומאותו רגע והלאה זה רק למתוח את הערב עוד ועוד. זה גם לא נעים, כי האירוע נגמר, וכל העובדים כבר מקפלים את הציוד, ואשליית הקסם של הערב נעלמת. השולחנות שעוצבו בקפידה עם המפות המתאימות והקישוטים מתגלים כדיקטים מרובעים, עובדים מתחילים לנקות את הרצפה, הציוד של הדיג'י שגם היה ייצוגי הופך לערימת ארגזים, והעמדה שלו היא בעצם דיקט מתקפל, כל כבלי החשמל שהוסתרו עד עכשיו יוצאים החוצה, הבנתם את הרעיון. והערב כבר נגמר, אבל הזוג וההורים מתעקשים להישאר ולראות את חורבות החתונה שלהם, במקום ללכת הביתה עם הזיכרון של שיאי הערב.


הלו? על ליל כלולות לא שמעתם?


 


לפעמים נדמה לי שהזוג ממש מפחד ללכת הביתה ולהיות ביחד, בלי כל האנשים מסביב.


 


ביום שלישי דיברתי על זה עם דיג'י אחד, והוא פתר לי את התעלומה.


 


כמובן שהחתונה ברוב המקרים היא כבר לא עניין אותנטי. הרבה זוגות לא חושבים על איך הם רוצים את החתונה שלהם, אלא על איך הם ירשימו את האחרים, איך הם יגרמו לכל החברים וקרובי המשפחה לזכור את החתונה שלהם על פני כל האחרות. והרי בסופו של דבר חתונה היא דבר כל כך תבניתי, וכל החתונות כל כך דומות.


ואז התגלה לי שיש תחרות נוספת- לא רק הייחוד של האירוע, אלא גם עד מתי הוא נמשך. זה המדד החדש של איכות החתונות- עד מתי האורחים רקדו על הרחבה. אז לא רק שהזוג רוקד גם כשהוא כבר לבד על הרחבה (תמיד יש עוד חברה טובה שלא נעים לה ללכת), אלא שהוא נשאר גם כשכולם כבר מפרקים, ואז הם מביטים על השעון כשהם יוצאים (ביחד עם העובדים שניקו) מהאולם, ומרגישים מסופקים. היא נמשכה עד ממש מאוחר החתונה שלהם. כנראה שהיא באמת היתה מוצלחת.


 


הדיג'י סיפר לי על דבר שקרה לו, אחרי שרעים למקצוע סיפרו לו שגם להם זה קרה: הוא נכנס לאחד מאתרי ה"מתחתנים", ונכנס לפורום שם, וראה את מה שהזוג שהוא חיתן אתמול בערב כתב.


כמובן, זו היתה החתונה הכי טובה בעולם. הקייטרינג היה מושלם, הדיג'י היה מושלם, וכו' וכו' וכו'.


ואז הוא ראה שהם כתבו שהחתונה נגמרה בשלוש בבוקר. מה שהיה לו קצת מוזר לקרוא, כי הוא זכר בבירור שהוא קיפל את הציוד שלו באחת בלילה.....






 


וכמובן, הדבר האחרון שלמדתי בחתונה ביום שישי- חתונה היא לא חתונה עד שלא מגיע אמבולנס לפנות את זו ששתתה ועישנה יותר מידי והקיאה והתעלפה....

 

נכתב על ידי , 22/5/2004 14:56   בקטגוריות זוועות וחתונות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדברים הטובים בעבודה


 

כרגע אני התאורן היחיד בעבודה, מה שאומר שעבדתי השבוע כל יום. אבל במקביל אני גם מלמד תאורנים חדשים שיתווספו אלי לסבב. ביום ראשון עשיתי התלמדות כזאת, ואחרי שהעובד החדש כבר השתלט על המחשב, רק נתתי לו טיפים לגבי איזו תאורה לעשות.

ואז, לקראת סוף האירוע, התחילה מוזיקת רוק מעולה. יצאתי אל הרחבה לרקוד, ותוך כדי שאני רוקד, שמרתי על קשר עין עם העובד על המחשב, ונתתי לו הוראות וסימני ידיים לגבי התאורה.

רקדתי וניצחתי על התאורה. ממש כמו שרוקדים ומנגנים בגיטרה דימיונית או בתופים דמיוניים, רק תחשבו שזה באמת מנגן. כלומר לא שמעו את זה, אלא ראו את זה.

היום אני מעביר חפיפה לעובד חדש אחר, והוא כבר ברמה כזו שהוא יוכל לעשות את זה גם כן. כך שאם תהיה מוזיקה טובה היום (ובימי חמישי החתונות לרוב נמשכות עד מאוחר אל קארחנות -כלומר, תלוי באנשים) אז יכול להיות שגם היום אני אוכל לעשות את זה.

זו כבר סיבה טובה ללכת לעבודה:)

נכתב על ידי , 1/4/2004 15:00   בקטגוריות זוועות וחתונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
41,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבנו של האין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בנו של האין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)