לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאק בלוג!


פאק הינה עוד בלוג... של ילדה פגרת....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

ניצול


בונה תכלס בישביל הכסף והסיגריות...

 

בונה אני לא מבינה איך בנים סובלים את זה אני שבוע ואני מיתחרפנת כבר.

 

זו אחת הארגשות היותר רעות שאני מכירה מהזה?!

גועל נפש.

 

באמת שאני טיפשה מה אני עושה איתו מי זה ביכלל? לא שווה לי תבוען.

 

נכתב על ידי , 14/4/2008 20:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 347304508 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלאאט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלאאט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)