לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

FEELING NAKED



כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כשמגיעה ילדה חדשה לכיתה, האם תנסי להכיר אותה?
כן, למה לא?

האם אי פעם הביכו אותך בפני כל בית הספר?
ביסודי.......


האם מורה אי פעם העליב אותך?
לא שזכור לי, כנראה שגם אם היה משהו כזה זה לא ממש פגע בי.

קרה לך שנרדמת בשיעור?
כה חחח

יצא לך להעביר פתק פרטי והמורה תפסה אותך והקריאה את הפתק לכל הכיתה?
לא נראה לי.

האם קרה שנקרעו לך פעם הכפכפים באמצע יום לימודים והיית צריכה לסתובב כל היום יחפה?
נופ

איבדת פעם ספר לימוד?
נראה לי שכן

האם יצא לך להגיש עבודה ולקבל בה 0 בגלל שלא הבינו את הכתב שלך?
חח לא

האם שברת פעם כיסא או שולחן?
לא... אני ילדה טובה XD

ראית פעם מורה עם "חנות פתוחה" ולא אמרת לה כלום?
אממ כן! חח

ולסיום.. האם את אוהבת ללכת לבית ספר?
יאפ :]

נכתב על ידי , 28/11/2007 19:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתגעגעת


יש בי תחושה של נוסטלגיה היום. אני נזכרת פתאום במה שהיה לפני שנתיים, ואני מרגישה שהמעגל הזה עדיין לא נסגר.

והמעגל השני, אני חושבת שהוא נסגר. או שהוא במצב של הראשון.

עכשיו הכל טוב, אבל לפעמים, רק לפעמים אני נזכרת... וטובעת בזכרונות האלו.

הזיכרונות האלו מופיעים לעיתים רחוקות יותר ויותר, ואולי מתישהו אפילו יעלמו, ואלי אפילו טוב שכך, צריך לחיות בהווה ולא בעבר.

אבל אני לא רוצה לשכוח לגמרי. כל זה חלק מהחיים שלי, ואני רוצה לזכור את הרגעים האלו, אפילו אם חלקם היו קשים עבורי, אבל אני רוצה שהזיכרונות האלו לא יפגעו בי שוב.

הם לא יפגעו בי שוב.

 

נכתב על ידי , 14/11/2007 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





381
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthink so אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על think so ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)