לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טרנספורמציה-תקופות


down a down,hey down a down

Avatarכינוי:  בלאדי מרי

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

כל יום הוא יום טוב


צנועה וקטנה והיא אמיתית נורא זה מצחיק,היא פשוט מתגלגלת לי מהבטן .
תודה לעולם היפה הזה,
שמרשה לי לקום כל יום בבוקר ולעבוד.
תודה לך עולם שמרשה לי לגעת בידים ולעשות ולעסוק וללמוד כל פעם מחדש את מה שאני הכי אוהבת לעשות
אוכל.
אני מחבקת את הטוב ואת הטוב יותר,איזה פרופורציה נהדרת!.
מחשבה חיובית יוצרת אווירה נעימה להכל והתובנה שנימוס הוא נעים לא פחות היא אמיתית.
צריך גם לדעת לשחרר,
צריך לדעת לאחוז בכל הכח
טיימינג איז EVERYTHING.
[לגבי טאקט כנ"ל]...
אני עשירה מאד,כי לקבל ' הכל בסדר ואני גם אוהב אותך' מחבר רחוק ועסוק מאד מאד זה אחלה אוצר.
יש לי אנשים יפים בחיים ומסביבי
לכולם חשוב משהו.
עוד תובנה היא זה שתמיד צריך חלום ו\או מטרה,
כדאי לשנן את זה כשמתחילים לעשן בראש עד שזה נתקע וננעץ היטב.
קבלו הכל בטוב,
הכל קל,
גם הירוק,גם החום,
הבלסמי והשמן זית.
[6 שעות שינה זה מעולהההה].
נכתב על ידי בלאדי מרי , 9/11/2011 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלאדי מרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלאדי מרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)