לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

הקלה מדלגת שלב- חד קו



לפני מספר ימים התחילה הרכבת הקלה (עלאק. וכן, אני חושב שהיה לה מספיק זמן כדי להוכיח את עצמה) את השלב השלישי ובו השירות בתשלום, בירושלים. - ומה אני יאמר לכם? , אם חשבתי שלפחות כאן משהו יעבוד כמו שצריך (מישהו אמר טובת המפעיל?) הריי שנפלתי גם כאן על אזניים אטומות וסידרו לי ביום הראשון קנס כספי ע"ס 180 ש"ח על כך שכרטיס הרב קו שלי ובו טעון חופשי סטודנטיאלי שנתי, "לא מסונכרן". או במילים אחרות- מישהו דאג ( או לא דאג) לעדכן את הכרטיס הארור שיש גם רכבת בעיר ירושלים. 


ומכאן לידיעה-  דאגת לשלם הכל כמו שצריך, להוציא כרטיס ולעדכן אותו לפני ה27 לחודש נובמבר כי אתה אזרח הגון ו/או רצית להמנע מהתור העצום שבקומה מספר שלוש בתחנה המרכזית? והריי הודעה- כל מי שדאג לעניין לפני ה27 לחודש נקרא לדגל. מסתבר שישנה בעיה נוספת בכרטיסי הרב קו וכל מי שהוציא כרטיס לפני התאריך הנ"ל ייתקל בצפצוף המבסר כי כרטיס הרו קו שלו, ברכבת, אינו תקין, וכי הוא מתבקש לסור למשרדי החברה. איזו חברה אתם בטח שואלים- אז כמובן שגם בעניין הזה כל גוף מאשים את הגוף השני- סיטי פס את אגד, ואגד את סיטיפס, ובנתיים אנחנו חוזרים למקום האהוב עלינו מאוד- בין הפטיש לפטיש.



אגב בעניין הדו"ח- אז לא באמת קיבלתי קנס כספי..  למזלי הפעם ג'ורג' היה "נחמד" ומאוד נדיב הפעם, אך הבהיר לי שתשובה כמו "לא היה לי זמן כי אני סטודנט שלומד חמישה ימים בשבוע ובנוסף לכל עובד וממש בקרוב גם יוצא למילואים" לא ייתקבלו בעוד שבוע.


הידד! זה מה שחסר לי. לבזבז שעות על גבי שעות בקומה השלישית של התחנה המרכזית החדשה, פעם אחת נוספת. 



ולכרטיס הרב קו -  שלום.





ובנימה קצת אחרת כי טוענים פה שאני מעדכן בקצב של מחזור נשי שבא למות- פעם בחודש:  (אגב, אני חייב לציין שיש מצב גדול שזה כואב לי לא פחות) יש מצב שאני חוזר על עצמי, אבל השנה השניה התחילה בקצב רצחני ובקושי יש לי זמן לנשום. 



שלא לדבר על דברים....  אחרים.. .


ממ.. כן.


ולקינוח צילום ירושלמי אהוב שתפסתי בחודש שעבר ומסכם כמעט את כל הפוסט הזה.. 






(אני פולני??) 



ועוד אחת משבוע שעבר כי פשוט לא עמדתי בפיתוי-


שד בגין



סוף שבוע מדליק ופעיל במיוחד. . שיהיה. 
נכתב על ידי , 3/12/2011 01:50   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, בילויים אסורים בעיר הקדושה, טיפוסים של חורף, מחשבות, סיפור בהמשכים, פוסטמונות, צילום, רגשות, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטריכנין. ב-31/12/2011 11:10




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)