לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

צריך שניים לטנגו


 

 

אמר ונעלם לי בחזרה לתוך הצללים.

 

 

אם יש מקרה שאני לעולם לא אבין זה את המקרה של הסטרייט החתיך (באמת חתיך*) שמוצא את נפשו בתוך צלחת של כוויכול סטרייט אחר (אצלי*)  אפשר להגיד שזה המקרה השני שסטרייטים נקלעים לדרכי ורוקדים סביבי את ריקוד הסמבה המטונף ההוא.. ואני לא מבין. הקשר נמתח אל תוך הצהרת כוונות. ומגיע לנקודה בה שני הצדדים דיי בסדר אחד עם השני- הסטרייט  עם המקום שלו ואני במקום שלי, מעט לועס את הכובע, אבל סבבה!

 

ואז מגיעים כל מני רגעים קטנים שמהווים למעין רמיזות, או אם לדייק,  צעד תימני על כל המשמעויות שלו. 

 

אתם ניראים  טוב(מאוד). ואתם רווקים. זאת בעיה אחת.

 

אתם מגיעים אליי משום מה ומוצאים חן. זאת בעיה שניה.

 

הבעיה השלישית היא בהצהרת הכוונות והסטטוס שכל אחד תופס בעיני האחר- משמע: אני אומר - אתה מוצא חן (בשפה זרה כי כמובן שזה הרבה יותר נוח) , אתה  אומר- אני לא בעניין אבל אתה בחור מקסים מעניין ועל הכיפאק, בוא נהיה חברים=  עם זה אוכל לחיות בשקט.

 

אבל  מה הקטע בלהתסיס אותי כל פעם מחדש? עשיתי משהו רע?

 

 

 

:Today
 
צ: מה קורה קוף?

 
אני (קצת מתרגש כי בכל זאת... ..) : אחלה קוף.
מה איתך?

 
צ: וואלה..בסדר..מבחנים?

 
אני: כן נו
מה נעשה
נעשה ונצליח
מה איתך?
מתי אתה בא?

 
צ: וואי איך אני רוצה לבוא
בקרוב

 
אני: לא כי אם לא תבוא אני אבוא ואז לא יהיה טוב.

 
צ: לאאאאא

 
אני: כן אה? הציניות נוזלת לך מהאוזן תנגב

 
צ: ואני ציני...לפחות אני לא רומז רמיזות לבחורים שמוצאים חן בעיני באנגלית 
פחדן

 
אני: יו, איזה זין אתה !
רק על זה מגיעה לך סטירה חחח

 
צ: אבל ציני

 
אני: זה היה ממש מלוכלך!

 
צ: איך אומרים מלוכלך באנגלית...ממממ
עדיף שישמע הכי רחוק מהכוונה האמיתית
פחדן מוג לב

 
אני: אתה....

 
צ: מלוכלך וציני

 
אני: לא לא
זה בסדר
נתתי לך את הכלים.
אאשים את עצמי בשלב הזה ואשתה את המרק קר
 
צ: איזה כלים

 
אני: להרביץ בי תורה כמובן!

 
צ: מהה

 
אני: אל תיתמם.
לא נורא אני מבטיח
שבפעם הבאה שניפגש
אהיה כלכך קוהרנטי
שלא אשאיר מקום לשאלות.
יהיו רק תשובות!

 
צ: אבל עכשיו גם בלי לדבר בשפות זרות אתה לא מצליח לדבר ברור
מה הבעיה פחדן

 
אני: 
אני יגיד לך מה הבעיה
החיוך הזה שמרוח לך על הפרצוף זאת הבעיה.

 
צ: מי מחיך ולמה אם כבר לא לחייך

 
אני: תחייך תחייך... זה בסדר.. יפה לך עוד יותר ככה.

 
צ: טוב בכל מקרה תשתה מרק חם..אני אלך לישון ושיהיה בהצלחה במבחנים
ותתחיל לעבוד על קוהרנטיות ..

 
אני: היי היי
אני הייתי קוהרנטי מספיק!
לפחות כשזה מגיע אליך
חחחח
אגב היו אחלה הגשות בסוף הסמסטר!
 
צ: לא מספיק קוהרנטי בשבילי...לא עובר מסך
של מי?

 
אני: בכל ההגשות

  
צ: הופה, משהו פתאום מתחיל להיות קוהרנטי פלוס...
מה קרה , מדברים על לימודים ונפתחים?

 
אני: ככה זה... לדבר על רגשות זה תמיד הרבה יותר קשה... (;
זה היה מפלט!

 
צ: טוב סתם, אני קשה

 
אני: אתה גם נהנה מזה
זה בסדר
(ואל תגיד שלא)

 
צ: צריכים 2 לטנגו.
כאן אחתום את הנושא הזה.
ובנושא אחר אבל לא לחלוטין- גילו אצלי סוג של הפרעה בקצב  דפיקות הלב, אז אם יותר לי- אני מכין צוואה.. אתם מוזמנים לבקש מה שבא לכם..  (כליה? מישהו? סוג דם 0+)
דש.




אגב, עוד לא הספקתי לענות לכולם אבל המון המון תודה על כל התגובות לפוסט הקודם. ריגשתם אותי מאוד! ועשיתם לי חשק לפרסם עוד תמונות אז צפו פגיעה.
סבבי

 

נכתב על ידי , 6/2/2012 00:39   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, בילויים אסורים בעיר הקדושה, הפרד ומשול!, התלבטויות, חיים אומנות, מחשבות, משהו קטן וטוב., סיפורים בהמשכים, צילום, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, שחרור קיטור  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דובה לבנה ב-10/2/2012 21:24




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)