לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

רק את עצמי לצלם ידעתי


 

 

באחד הקורסים שהיה לנו השנה התחלנו לדבר על התעסקות של צלמים משכבר הימים בעצמם, צלמים כמו דוואין מייקלס ופרנצ'סקה וודמן. 

 

אני לא יודע אם נכון כרגע להכנס לנעליים הללו. אני כן יודע שההתעסקות הזאת עם האני עצמי, אותה משבצת, דורשת רמת חיבור רגשי מאוד מאוד גבוה. זה משהו שאני שלם איתו במאת האחוזים. זה מפרה ומעשיר וגורם לי להרגיש מאוד טוב.

 

אי לכך- אפרגן גם הפעם בצילום המשך מתוך סדרה קטנה שהתחלתי לצלם לאחרונה.

 

ועוד  דבר- לני קרביץ. (אני לא חושב שצריך להרחיב במילים, אבל אני כן אקשר לשיר.)

 

 


 

 

נכתב על ידי , 19/2/2012 04:49   בקטגוריות אירועים, בילויים אסורים בעיר הקדושה, הפרד ומשול!, חופש, חיים אומנות, מחשבות, משהו קטן וטוב., צילום, שיר היום, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייל בדיל ב-9/3/2012 14:15




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)