לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

כשאני בא אלייך אני מרגיש כמו תייר


 



כשאני בא אלייך אני מרגיש כמו תייר. נשאב לתוכך, זיעתי ניגרת בין שפתותייך המדושנות, העשויות הייטב. 



 



כשאני בא אלייך אני מרגיש כמו תייר, בעיניים בורקות אני מגלה אותך, לומד אותך, יודע אותך.



 



כשאני בא אלייך, אני מרגיש כמו תייר. מתעלס איתך בפינות רחוב מיותמות מחזר אחרי סימני הדרך, האורות שאת משאירה.



 



כשאני בא אלייך אני מרגיש כמו תייר. נהנה מכל רגע גם, כשאת דופקת וזורקת שוב ושוב. ושוב.



 



כשאני בא אליך, תל-אביב, אני מרגיש כמו תייר.



 



מתאהב בך כל פעם מחדש, אך זוכר, שלטעם הקיא שלך, מהול הקפאין וההוללות, יש את הטעם החמוץ ביותר בכל מחוזות תבל.



 









נכתב על ידי , 12/4/2012 11:22   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, בילויים אסורים בעיר החטאים, חופש, חיים אומנות, מחשבות, סקס ואהבה, רגשות, תל אביב בונה, תל אביב הורסת, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייל בדיל ב-17/9/2012 19:36




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)