לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

היי תראה צמחה לך קרן אחת על הראש!


 
חיית רייטינג שכמותי. נהה. בכל מקרה לענייננו.

יום כיפור עבר חלף לו, זאת הזדמנות גם להודות לכל המגיבים מהפוסט הקודם.. אפשר להגיד שחיממתם לי את הלב, אתם חמודים, ומתוקים, ותמשיכו לעשות את מה שאתם עושים.. וכלכך טוב. אוהב את כולכם. 
 
בכל מקרה, יום כיפור עבר, הגעתי לבית אחרי בערך 24 שעות שלא הייתי בו, מין התנתקות רוחנית, פיזית, וטריטוריאלית ששרתה בי.. שנעלמה פתאום. חשבון נפש, ככה הם קוראים לזה. האמת היא שהיום הזה לא היה שונה משאר הימים.. מסתבר שאני שוקע בעצמי וחושב יותר מידי.. צריך להשתחרר, צריך ליזרום יותר. השעה 2:21, אני הולך לרגע לסדר את החדר ולהפעיל מוזיקה רוגעת בשביל הMODE. כבר חוזר אליכם שוב.
 
02:30
סיימתי, המיטה מסודרת, רציתי להחליף מצעים.. אין לי כוח. אבל סידרתי אותה, קצת קשה עם כ"כ הרבה כריות אבל נו, מיילא, מסתדרים. שאלה יהיו הבעיות שלי כרגע.
שיניתי מוזיקת רקע, JAZZ.. מצחיק ואירוני, שהשיר הראשון בכל רשימת הענק הזאת של השירים מתנגן לו שיר סליחות.. אני מאמין שזו סגירת מעגל.. סוג של התחלה חדשה, ועכשיו כשהשיר הזה הגיע לסיומו הפסנתר פוצח בשירה, וגורם לשיערות בידים שלי לסמור.. כיף. אני לבד בבית.. הוא הלך לישון אצל חברה שלו, הם חזרו. ואני מאושר בשבילו. סוף סוף הוא מצא את מה שהוא מחפש, למרות שאני ממש לא מסכים עם הגישה שהאישה היא זו שצריכה להיות בבית, ולסדר, ולהאכיל, ולנקות.. זה פשוט לא מסתדר לי, נישמע לי שובניסטי ומקובע מידי. ואולי בגלל שהראש שלנו שונה אנחנו כלכך לא מסתדרים ולא מדברים על אותו גל. מיילא, אני מקווה שעוד מעט הכל יגיע לסיומו, אמצא לי את הפינה שלי.. שאגב, כדאי מאוד שאתחיל לחפש אותה.. אני חושב שמחר אעשה את הצעד האחרון בעניין שרות הקבע שלי, אם זה לא יילך ארים ידים ואפנה לכיוון אחר. עלתה הצעה לדייל קרקע, או מלונאות, אני חושב שחצי שנה/שנה באילת יכולה לעשות לי ממש טוב.. אחרכך?.. אחרכך נחזור לירושלים ונתחיל להשלים בגרויות. אני מאמין שהמקום של הבגרות המלאה תפס אצלי מקום חשוב, ואני מאוד מרוצה מיזה. ולקורס של ההכנה לאזרחות יש מקום דיי גדול בגיבוש ההחלטה.
 
הייתה לאבא היום יום הולדת. אנחנו חוגגים לו תמיד לפי צאת יום כיפור. לא יודע למה, אבל תמיד זה יוצא ככה, תמיד היה ככה.. חצי שעה אחרי שהוא חזר מבית הכנסת אחי הגדול נכנס.. הוא אמר לי שהוא לא יצום החג. סוג של כופר. אבל אני אוהב אותו. הוא נכנס לחדר שלי.. דו שיח קצר.
 
"אהה מה קורה אח שלי גיבור? צמת?!"
"בסדר, תודה, צמתי כן.. לעומת אנשים אחרים*מגלגל עניים בגסות*  היי תראה! צמחה לך קרן על הראש!" *אני מחייך חיוך זדוני של חתיכת גוי אתה לא צמת! תתבייש לך!*
"יא מניאק, ככה אתה מדבר אליי? אני עושה מצוות כל השנה מה יש? לא מגיע שיכבדו אותי פעם אחת?!"
 
הלך לסלון.. אחותי הגיעה אחרי רבשעה, היא הכינה שתי עוגות.. אחת חלבית עם ביסקוויטים בליקר קפה, ואחת עם צימוקים ואגוזים. שתיהן ממש טעימות. ומתוקות, כמעט כמוהה.
 
*נאנח בכבדות* זה חזר.. אבל אני מקווה שעם השנה החדשה הכל ייראה שונה, קליל יותר, שמח יותר, כייפי יותר, משחרר, נעים, לא יותר מידי מורכב או מסובך, נמאס לי להתעסק כל הזמן באיך שאני מרגיש כלפי דברים שעברתי.
 
ובנימת ניגוני ג'אז מגניבים ומקפיצים, שיהיה לכולכם לילה טוב ומשעשע.. המון סקס, ואוכל טוב, שימרו על גזרה חטובה, והכי חשוב, היו ספונטניים! תזרמו-ספרייט!

נכתב על ידי , 3/10/2006 02:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטיסט ב-3/10/2006 03:00




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)