לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

על רובריקות, פקאצות, וטליק אחד קטן. חג הסוכות.



 


סוכות   3/10/2006 והנה מגיע חג הסוכות.האם התחלתם לבנות סוכה?
האם יש לכם כוונה כזאת? יש לכם תוכניות לחג?
איך אתם חוגגים?
יש 9 ימי חופש ויש עובדים שיוצאים לחופשה מרוכזת מהעבודה,זה טוב? רע? ספרו ושתפו בכל הנוגע לחג. פוסטים שלא קשורים לנושא,לא יאושרו. נא לא לסמן וי ברובריקת הנושא החם בדף העריכה ומי שמסמן אוטומטית,שיסיר בבקשה.
 



ואיפה הפקאצה שתכתוב פוסט "מה? סוכות?! בכלל לא ידעתי!!! "  רצה ומסמנת את רובריקת  "הנושא החם" כדי להעלות את מונה הצפיות בבלוגה.



 
פאקצות זה דבר לא הכי סימפטי, ובגלל זה אני מבין את הבקשות החוזרות ונישנות של משמו טליק, לכל נושא חם שהוא מעלה.
 
בכל מקרה, היום שלי התחיל ב12 וחצי, כשאבא שלי הגיע מהעבודה מוקדם מהצפוי וביקש ממני, להתחיל לבנות לו את הסוכה.
האמת היא שאני אוהב את החג הזה יותר מכל חג אחר.. וכשנותנים לי את הבמה ליצור את מה שאני אוהב? לבד? זה פשוט חלום.
הורדנו את התיקים עם השטיחים עבודת היד, ואת הקישוטים שניקנו בשנת תרפ"ת בשכונת מאה שערים, נו, אוטנטיות.. זה שם המשחק לא?
אקדח סיכות, פטיש, מסמר, קאטר אחד וחבילה ענקית של אזיקונים.. ממש, פלאי הטכנולוגייה מה אגיד ומה אומר.
 
הורדתי מערכת מיני כדי שתהיה לי מנגינות נחמדות.. ותוך שלוש שעות עמד שלד מכוסה בסוג של בד דו שכבתי מבודד כשבאמצע צמר גס..
שש חתיכות שכל אחת אורכה כמטר וחצי.. הסוכה שלנו כמעט מוכנה. האמת היא, שכל מה שנותר לעשות הוא לתלות את הבד הלבן הארוך לאורכה של כל הסוכה, לתלות מעט מהשטיחים, ליזרוק את ענפי הבמבוק היבשים מלמעלה, לתלות כמה פוסטרים של הבבא-סלי ושות'..
 
החג הזה, נשתמש בסוכה לילה אחד בלבד.. בו תשב המשפחה המורחבת..
 
דודה, דוד, אבי, אני אחי ואחותי, ואם יירצה ה', אולי גם אמא שלי תצטרף..
 
וכמו שאחי הגדול אומר.. שיהיה בהצלחה.
 
חג שמח וכשר לכולם.
 
(אגב מכירת לולבים בסיטונאות אצלי.. מחירים זולים, ובקשר לאטרוגים הפסולים, אין מה לדאוג. אני נותן איתם תעודת אחריות לשבוע. (הם גם ככה לא מחזיקים יותר מיזה ובסוף הופכים אותם לריבה.)
 
להתראות.

נכתב על ידי , 3/10/2006 19:32   בקטגוריות משפחה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של marley ב-7/10/2006 15:56




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)