לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

אני יודע שאתם נהנים מיזה.


 

וגם אני. לפעמים אני חושב שאני נהנה מיזה אפילו יותר.

 


 

מצחיק איך בטלפון אחד כל הביטחון העצמי שגם ככה בקושי היה בי התערער..

המפקד מתקשר היום בערב:

 

"יש לך ביום ראשון ראיון עם סמג"ד התקשוב באוגדה"

"באמת?! אבל תקופת החגים הסתיימה.. עכשיו ניזכרים להגיד חג שמח?!? חוצפן. "

"*צחוק יומרני ברקע* נו בקשר לקבע שלך.. וכל זה.."

"קבע? חשבתי שסיכמנו שאני יוצא לאזרחות הקורצת בעוד פחות משבוע.."

אני יודע, הייתי קשה, אני בדרך כלל קשה איתם, רק ככה מצליחים להוציא מיידע מהקצינים האלה.

"בקיצור פשוט תגיע, זה ביום ראשון, דבר איתי ביום שישי אני אתן לך פרטים מדוייקים"

"כן המפקד!"

(צריך לדעת מתי ללטף להם טיפה את האגו..)

"רק אל תיתקשר מוקדם כי אני יושן.."

"אני יודע מתוק שלי, אל תדאג.."

ושוב הוא צוחק..

 

מצחיק לחשוב על זה, רוב החברים שלי מדברים למפקדים שלהם ברמה של מפקד פקוד.. משמעת, וכל השיט הזה, המפקדים שלי אף פעם לא היו כאלה.. אבל יכול להיות שגם אני אשם בזה.. כשאתם נותנים למפקד תחושה שאתם אחראיים ומבצעים את מה שאתם צריכים לבצע על עצד הטוב ביותר אין סיבה שייווצר סוג קשר כזה.. של פקודות.. כי אין בזה צורך.. אתם שם כי אתם רוצים, ולא כי אתם מחוייבים.. טוב, אולי קצת כן מחויבים, ואולי אפילו קצת הרבה.. נו, בסדר, אני נכנע. מחוייבים במאת האחוזים. אבל היי, זה לא עשה את השרות הצבאי שלי לכלכך איום ונוראי.

 

אופי השרות שלי היה מגוון.. עשיתי הכל.. הייתי ג'ובניק, והייתי תומך לחימה, ולקראת הסוף אפילו לוחם. הוכרתי כלוחם, יצאתי למעצרים, יחד עם מפקד הגדוד ומפקד החטיבה. היה לי שרות צבעוני, מאתגר, מעניין, מרתק, קוסם, למדתי המון.. על עצמי ובכלל.. אני לא אוהב את הצבא, אבל אהבתי לתת מעצמי, אהבתי לתרום, קסם לי שאני סוף כל סוף יכול לתת מעצמי כמה שיותר בלי שיידרשו ממני בכלל.. וזה מה שהאמת דיי גרם למניות שלי לעלות.. אם אפשר לקרוא לזה ככה.. והנה, האמת היא, שהייתי בטוח שאני משתחרר בלי יותר מידי ראיונות.. הייתי בטוח שאיפה שהוא שכחו אותי.. שמחתי.. קצת.  מסתבר שלא.. מסתבר שהצבא בכל זאת מעוניין.. להמשיך איתי רומן.. לא אומר שזה לא קורץ.. השכר יפה מאוד, אין מיסים, יציאות טובות.. ואני גם לא אמור לעשות עבודה שחורה כמו שעשיתי בתור חייל בסדיר.. להתעסק בפיתוח וקידום, פחות בטכל'ס ויותר באיך להעלות את הרמה.

 

אני אוהב לעשות שינויים, אוהב ליזום, אוהב להתמיד, אני משקיע בדברים שאני אוהב, למסקנה הזאת הגעתי מזמן..

יותר נכון, ביום שעברתי את הבגרות שלי באנגלית בציון גבוהה..

אפילו מאוד.

אני בעצמי הייתי מופתע.


*IN LOVE*(03:33 AM) :

מה קורה איתך אדון לא ישן בלילות

Midnight Cowboy(03:35 AM) :

אדון לא ישן בלילות מרגיש מצויין.

מה שלום הנסיכה?

*IN LOVE*(03:35 AM) :

=/

מבואסת

Midnight Cowboy(03:36 AM) :

למה מה יש מתוקה?

*IN LOVE*(03:36 AM) :

לא יודעת

*IN LOVE*(03:38 AM) :

באלי להרוג מישהו

Midnight Cowboy(03:39 AM) :

את יכולה להרוג אותי אם את רוצה :)

Midnight Cowboy(03:40 AM) :

בתנאי שזה יעשה אותך שמחה כמובן..

*IN LOVE*(03:40 AM) :

לא רוצה להרוג אותך אני אוהבת אותך.  אני רוצה להרוג מישהו שמעצבן אותי

Midnight Cowboy(03:40 AM) :

מי למשל? *תוהה*

*IN LOVE*(03:41 AM) :

חח הזה שחשבתי שיהיה משהו

*IN LOVE*(03:41 AM) :

אבל לא=/

Midnight Cowboy(03:43 AM) :

הממ.. טוב, אני יכול להציע לך מספר כלים..

*IN LOVE*(03:43 AM) :

חחח

Midnight Cowboy(03:43 AM) :

רימון, רובה, בלון גז?

*IN LOVE*Limi(03:43 AM) :

אקדח עם משתיק קול

*IN LOVE*Limi(03:43 AM) :

לעשות את זה בסימטה חשוכה

Midnight Cowboy(03:43 AM) :

מפוחית, ובקבוק של וודקה תות!

*IN LOVE*Limi(03:43 AM) :

חחחחח איך בדיוק

*IN LOVE*Limi(03:44 AM) :

אני לא כזאת בעלת ניסיון אהמ אהמ ברציחות

ספר לי חכמולוג

Midnight Cowboy(03:44 AM) :

תגרמי לו להשתכר ותאנסי אותו למוות?;)

*IN LOVE*Limi(03:44 AM) :

חחחחחחחחחחחחח

Midnight Cowboy(03:44 AM) :

=) *מבט תמים להחריד*


לילה טוב ירושלים.

עוד פחות מחמישה ימים.

אבא חזר מהחופשה בצפון.

השעה ארבע לפנות בוקר.

מחר מיפגש בעזריאלי.

חייב לישון.

נכתב על ידי , 12/10/2006 03:13   בקטגוריות צבא, מחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)