לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מֶסרים. שיכרון חושים- פוסט תמונות.


 

עידנים שלא עידכנתי. מרגיש אובדן בכל מה שקשור בלכתוב. אולי בכלל..  כי קצת איבדתי את עצמי.. ואני ממשיך לחפש ולחפש. לא קל.

 

לא יהיה ארוך פה.. לא הפעם. נקודתי. 


סוף שבוע מהפנט על שפת הכנרת. קמפינג.  היה לי כיף, ונהנתי מכל רגע.  תמונות והסבר למטה.


 

חשבתי על זה.. יושב מול המסך ורק חושב על איך אני בכלל מסנח את סוף השבוע האחרון.. אני חושב שעדיף יהיה להשאיר אותו מאוחריי אור הזרקורים. ייטב כך לכולנו.. גם לי, וגם לכם.


 

קצת חבל לי, מצחיק, אבל אני מרגיש מר כי אני יודע שאני יכול לעזור אבל אין לי אפשרות גישה. זה מתסכל. לוותר?

 

סימן? צליל? אות? למדתי מורס לאחרונה.^^. משהו אחר? (אתה אוהב את האפשרות הזאת יותר מיכולן לא? :\ )


 

אז הגיע החלק המעניין שבטח רובכם נכנסתם לכאן בשבילו.. "מה יש? אסור לידרוש לראות אנשים יפים בימנו?" יכול להיות שהוא צודק, יכול להיות שלא.


שיר טוב עליו אמליץ הפעם, "מספיק בן אדם"/ מוניקה סקס. שיר שגורם לי להתחרט על הרבה דברים שעשיתי בחיי בצורה לא נכונה..


אם תתגבר ותשאיר את כל העבר הזה מאחור.. אבל לא... וחבל. אני יכול להועיל לפעמים. מפתיע?


תמונות:

 

אז לפני שאתחיל יש כאן מעין אינדקס מצומצם..

 

הדבקתי בפוסט 27 תמונות..

 

:Index

 

לפני שאפרט אקדים ואומר שכולן שוות צפייה. מילה שלי.

 

  • החלק הראשון מוקדש למגוון האומנותי.. קומפוזיציה ואומנות הצילום.. וזאת מאחר והבלוג הזה עדיין חלק מהאוחזים בצילומניה.
  • החלק השני יעסוק בחלק הממוסטל שבסוף השבוע.. הבאתי איתי הרבה סטיקלייטים צבעוניים, ויחד עם הוודקה מסתבר, עשו את המסיבה למוצלחת מאוד.
  • והחלק השלישי (שבטח יעניין אתכם יותר מכולם) יוקדש לצוות.. אני.

"אומנות הצילום":

 

 

תחת השפעת אלכוהול ועוד מיני מטעמים...

 

 

קצת מעצמי: התמונות יצאו קצת מוזרות..

 

 

 

 

 

 

<הסוֹף~

נכתב על ידי , 15/10/2006 23:51   בקטגוריות מחשבות, פוסטמונות, רגשות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטיסט ב-22/10/2006 02:06




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)