לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

הלכה לי אמא לאיבוד.


 

אמא. הלכה לי לאיבוד. "תחפש אותה בתא הכפפות של האוטו". מצחיק. משעשע. אבל אולי אם זאת הייתה אמא של מישהו אחר. וגם אז אני מאוד בספק. עשיתי כל מה שאפשר לעשות.. טוב, אולי לא הכל, אבל את כל הדברים שיכלו לעזור לי למצוא אותה בחזרה. מהצהריים טלפונים, מצלצלים, פעם מחייג, ופעם לא זמין, וככה לסרוגין עד עכשיו. אף אחד לא יודע, אף אחד לא שומע, אף אחד לא אומר כלום.  זהו.. מרימים ידיים. נחכה שהשחר יעלה.. עוד כמה שעות. רק עוד כמה שעות ודיי. מחר אקום ומקווה להיות מאושר יותר. יותר מימה שאני עכשיו. פחות מודאג וטרוד בכאלה צרות.

 

נו, כאילו שלא חסרות לנו צרות אחרות בחיים, אני צריך לאבד עכשיו גם אמא.

ומיכולן, דווקא את שלי..

רק אחרי שמאבדים משהו מבינים עד כמה הוא חסר.

עדיין לא איבדתי.

עדיין מקווה.

 

MidNight Doc(01:51) :

לך לישון. מחר נברר את העניינים.

אני למשל חזרתי הביתה ליפני 20 דקות..

 


 

חיכיתי שזה יגיע. ויש לזה משמעות. אני לפחות מקווה. זה באמת לא סתם. שלא תחשוב. אבל זה פשוט לא מספיק. לא בשביל מה שאני רוצה לקוות, לא בשביל מה שזה יכול להיות. לא בשביל מה שאני רוצה לקוות שזה אולי יכול להיות. הסתבכתי קצת. אולי פשוט צריך לתת לזה עוד קצת זמן.


 

נכתב על ידי , 3/11/2006 01:41   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, רגשות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sicily ב-8/11/2006 22:59




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)