לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

התחלה של סוף?


 
 
ימים אחרונים. בעוד מספר ימים היא עוזבת אותי לשנה, שנה שלמה בלי. שנה של המון חסכים, ומרחק, וכאב אינסופי, בדידות, להרגיש תלוש. פשוט תלוש. וזה לא נעים, ולא נחמד. הפעם האחרונה שזה קרה, וזה קרה לשבועיים בודדים, עולמי חרב עליי כמו שלא חרב מעולם. קרס. קרסתי בעצמי. איבדתי את עצמי. איבדתי הכל לזמן מוגבל, שהרגיש לי כנצח. לא יכולתי להתמודד עם מציאות כה קשה. התפוררות. התקלפות בלתי פוסקת עד כדי שיכרון חושים מתיש מידי. כואב מידי. עצוב מידי.
מידי.
 
קשה להוציא את המילים.
קשה להתמודד.
קשה לנשום.
 
והנה שוב התחלה של סוף.
התחלה
של סוף
 
אני לבטח לא צריך להגיד לכם שיש דבר כזה סוף. לכל התחלה יש סוף. אבל לכל סוף יש התחלה חדשה, שגם לה יש סוף, וגם לאותו סוף יש התחלה, ואני רוצה להגיע כבר להתחלה שאחרי הסוף שיבוא אחרי הסוף שבא עכשיו, או שלפחות יגיע בימים הקרובים ובטח בילבלתי אתכם עד זוב דם אז אני פשוט אסביר את עצמי כדי לחסוך מיכם כאבי ראש מיותרים.
 
אחותי עוזבת את הארץ לשנה בחמישי הקרוב. (טכלס, היא חוזרת בעוד חצי שנה לחתונה של חברה, לא עקרוני. ממש לא עקרוני.) , השועלית המקסימה שלי. וברור לי שזה לא סוף אבסולוטי, כי יהיה לזה המשך, והיא תחזור, (תחזרי אה? :\) וגם דיי ברור לי שאני אסע לבקר, אבל יש בסוף הזה הרגשה של משהו לא מעודד במיוחד.
 
לא אפתח את הנושא מעבר לכך, ורק אציין, ואומר, שבוודאי ויגיע משלוח (פוסט*) עמוס ברגשות ודמעות בעוד מספר ימים.
 
שוב.
 
אוהב.
 
שלך לנצח.
 
וקצת יותר מיזה.
 


ולקטע קצת יותר אומנותי, וזה הזמן, למי מיכם שמחפשים את הפשטות, להסתלק.

(נו נו!! )- .

בפוסט למטה, בנפרד.

ארטיסט, שכבר מתגעגע.


 

נכתב על ידי , 27/11/2006 23:41   בקטגוריות מחשבות, רגשות, משפחה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של unfreedom ב-28/11/2006 22:53




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)