לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

"החלטתי להתמודד"


 

 

שיחה שהתחילה בהודעת SMS בשבוע האחרון השאירה לא מעט סימני שאלה, אצלי.

 

"אני מרגישה שאתה זה כל האמת שלי, אני מרגישה שאני לא יכולה לברוח, אבל לפעמים אני מרגישה מזוייפת"

 

תהיות, ולמה באמת התכוון המשורר באומרו, "מזוייף"?

 

לילה הרסני.. לפני מספר לא מוגבל של חודשים, אולי חצי שנה? זה נשמע רחוק מאוד. אני והיא ביחד, מאוחדים על גבי מזרן גדול, ושמיכה שמלטפת את הגב. שנינו מאוחדים, שנינו גוף אחד שמייחל לנקודת התרגשות אבל כמו שתי גופים נפרדים. משהו שלם שהוא בעצם חסר.  ומאז סרטים שעוברים בראש שלא מרפים.  

 

ישבנו שנינו על הספה בסלון, לפני כשעה. היא ביקשה לשוחח. נס קפה, אלבום תמונות מהילדות, והמון אמת שלפעמים מעט צובטת בלב ולפעמים מביכה. "החלטתי שאני רוצה להתמודד עם זה למרות הקשיים."

 

וזה מוזר, מהצד שלי לפחות, הרבה יותר פשוט לי להשאיר את זה מאחור ולהמשיך בקשר ידידותי מאין כמותו שלא כמו שאר מקרים, שאר מערכות יחסים עם אנשים, גברים, לצורך העניין, שנקשרתי אליהם רגשית. וזה לא שלא נקשרתי אליה, היא חשובה לי. אבל חשובה מכיוון אחר.

 

מצד שלישי, לא מדובר בעוד סתם נשיקה כי אם אקט שלם שבסופו, אף אחד מהצדדים לא יצא מרוצה.  ומצד רביעי, (כן, יש לאקט הזה המון צדדים) אני איפה שהוא אפילו לא מרגיש אשם כי לא כפיתי את עצמי. הכל היה הכי טבעי ומרצון שבעולם.

 

מה זה אומר?

עליי..

על טיב הקשר..

 

ואיפה אתה, מה קורה? אני שואל, היחידי שהצליח לגרום לי להרגיש באמת.


 

עיצוב חדש. (מה דעתכם? ) 

ותודה לאחותי המופלאה על העזרה, מגיע לך חיבוק אמיתי רק שאת לא ממש כאן, איתי, כדי לחוש ולקבל אותו. ועל כך כולי מצר. זה צעד אחד לקראת סוף מנוי הפרו שלי כאן באתר. בעוד מספר ימים כל הממשק יהפוך לפשוט הרבה יותר, ואולי אז, הכתיבה תהיה יותר מרגשת, יותר אישית, תגיע ממקום הרבה יותר פנימי ורגיש, אולי אז היא באמת תגיע מתוכי. אולי אז היא תהיה מובנת לכולכם.

 

או לפחות למי שעוד נשאר פה..  אחרי כל שובל סימני השאלה שאני מותיר מאחוריי ללא עוררין. התייאשתם הא?

 

שישה פוסטים מתחילת החודש, מה קרה? איפה התאווה למילים? איפה ההשתוקקות לאותה יצירתיות מהפנטת, סוחפת, לאן נעלם הרגש?  החשק לכתיבה מאבד מערכו האמיתי והדרך עדיין לא ברורה.

 

המון ערפל שמרחף, הצללית הלא ברורה בתמונה הראשית כמהה למציאות, כמהה למשהו חדש וסוחף, כמהה להתמסר, להעניק, כמהה לחיות באמת, ואולי באמת יכולנו, להתגבר.. להתגבר ולהתבגר ביחד, על כל הערפל.

אולי.. ואולי באמת.

אהבתי, ואמשיך.

דבר לא כבה.

לא אצלי.

 

"כשאווירון ממריא ומתרחק מאיתנו, האם הדרך, האם היא כבר ברורה לו"

 


 

תגידי לי את / שי גבסו

תגידי לי את
האם בין כל ענני הסתיו
אפשר למצוא את מה שכבר אבד
תגידי לי את
כשעלה נושר, מה הוא אומר
ומה העץ
מה הוא מרגיש

את יודעת ליאת
כשאווירון ממריא ומתרחק מאיתנו
האם הדרך, האם היא כבר ברורה לו

אז גלי לי, ליאת
כשהשמש זורחת
לאן את בורחת, לאן
וכשהחורף מגיע
למי הוא מודיע, למי
שעוד מעט ירד קצת גשם
עוד קצת

תגידי לי את
איך נראים הדברים מהאופק
כשהם לא ממבטי
תגידי לי את
האם האנשים נראים כמו ילדים פה
והימים מה הם אומרים

את יודעת ליאת
כשאווירון ממריא ומתרחק מאיתנו
האם הדרך, האם היא כבר ברורה לו

אז גלי לי, ליאת
כשהשמש זורחת
לאן את בורחת, לאן
וכשהחורף מגיע
למי הוא מודיע, למי

וכשהערב יורד
והשמש שוקעת
לאן את בורחת, לאן

והחורף מגיע
את מי זה מרגיע את מי
שעוד מעט ירד קצת גשם
עוד קצת

 


 



נכתב על ידי , 27/1/2007 00:44   בקטגוריות מחשבות, רגשות, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גאנגה ב-3/2/2007 20:42




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)