לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

שינוי, הסתגלות.. ומה שבינהם



חייל, שבור. ויש שאומרים שלעולם לא משתחררים, אם כי אלה החופשות, שמתארכות.

 

מ.ק: 100625, גבול ירדן, מוצב קטן בין שממה לשיממון. אוג' 2004

 

צה"ליסט לשעבר.

 

אני.

 

ובהנצחה של רגע אחד קטן תתגלה עוצמה אותה מילה לא תוכל לתאר.

 

חלילית אחת קטנה בתוך מדבר שומם, מתהלכת במשעול ההווה, חורצת מפלסת דרכה בין גרגירי החול ומחפשת פיסה של משמעוּת.

 

לא פשוטה הייתה הדרך. ארוכה, מלאת מכשולים, מעלות, מורדות, הצלחות וכשלונות גם יחד.  בדידות. כעס. תסכול וחרטה.

 

"וכשההווה כל-כך קשה.. לא אומר דבר, ארים ראשי אל המחר"


 

עבודה חדשה, דרך חדשה, ומדברים עליי, מדברים ולא מסתירים.

והפעם הכל ברור. הפעם לא מסתירים דבר.

ואולי ככה טוב, לפחות לא ארגיש פרנואיד.

 

אני דומה להמון ראשי צוות, "מה קורה חתיך?!" קוראים בקול. מספיק. מסמיק.וזה בעיקר..

 

בעיקר  לא עובד ככה!!. 

 

כבר מכירים אותי ראשי צוות, וזה לא בריא. בעיקר מביך.

 

ראש צוות אומר לי: "אני מכיר אותך מ'שהיית כזה קטן!"

 

(ותן לי פא!-תן לי טת! אידיוט! שתוקכבר! אע! ואם היו נותנים לי שקל על כל פעם? כבר הייתי.. בערך אדום יותר מדובדבן!)

 

 

העבודה החדשה שוחקת מאוד. ולהחזיק מעמד הפך מעוד סתם קלישאה או משפט שחוק למציאות של ממש.

 

מה

איך

לאן

ולתת, ולתת, ו..

 

ובעיקר לא ברור..

 

אבל זה כבר לא חדש.

 

פיגוע באילת, אנימקווה שכולכם בריאים ושלמים, ושלא נדע עוד.. הלוואי ואמצא את עצמי מובטל בהקדם כן?

נכתב על ידי , 29/1/2007 19:28   בקטגוריות צבא, מחשבות, לא אותו דבר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-4/2/2007 00:29




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)