לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

תמיד יש פעם ראשונה.. אבל שניה? /מאחורי הקלעים/


 

אם היה לי כוח, ושעות שינה מיותרות, הייתי נכנס לפרטים.

 

אבל אני עייף מידי, ומותש מידי בכדי להתחיל ולשפוך את הכל.

 

בגדול, פגשתי בחור מוכר, היום, שהפציר לי לבוא למועדון כל-שהו פה בירושלים בטענה ש..

 

"אני מכיר הרבה בחורים שיירצו אותך, ומעבר ללילה אחד, נו.. תבוא! נכיר לך מישהו גבוהה וחמוד.."

 

הייתי שם פעם.. פעם אחת לפני שנה וחצי.. נו, אני מקווה שדברים השתנו, ושהאנשים התחלפו..  ניקפוץ לביקור נימוסים  בסופ"ש.

 


 

וקצת למאחורי הקלעים..

 

החזות שנבנתה לאדם שמדבר מיתוך הכתוב, היא חזות של אחד מדוכא, אפלולי, מתוסכל ובעיקר חסר כל.

 

וזה כלכך לא ככה. אני יודע שייקח המון זמן לשנות את הצורה של המבנה המורכב הזה, והאמת היא שאני לא כל-כך בטוח עד כמה החזות הזאת זקוקה לאותו שינוי, באיזה שהו מקום נוח שיש איפה להוציא, אבל מצד שני, יש רצון להגיש את עצמך, ולא.. איך נאמר... "חלקים נבחרים" 

 

וכמחאה, כצעד ראשון, הפוסט האחרון נמחק. וכמותו עוד לא מעט כאלה שמעולם לא פורסמו ושהו בטיוטה לא מעט זמן.

 


 



 

לילה טוב ירושלים.

 

ארט'.

נכתב על ידי , 14/2/2007 23:59   בקטגוריות אירועים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דמות מהעבר ב-15/2/2007 15:10




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)