לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

השתקפות.


 

 



חוף ירושלים, תל-אביב, ינואר 2007.

 

תהיות, וחוזר, ותוהה, ושוב תוהה וחוזר ותוהה, וככה זה.. כשיש יותר מידי זמן פנוי - לא מנוצל, שאי אפשר לנצל (אבסורד הא?!) אלא בלהריץ מיני תסריטים בראש. תסריטים של "מה היה אם" או "איך הייתי אלמלא" או.. אולי "מה הייתי עושה לוּ".

 

וכשהמח עובד והמחשבה מטרטרת בראש, וקודחת, והכל מסביב מסתחרר ומסתובב, פתאום אתה תוהה עד כמה מכירים אותך..

 

ומעבר לכך, תוהה, עד כמה אתה מכיר את עצמך?

 

וכך היה.

 

תהיות.

 

"מי אני בעצם?

מהו המקום הזה?

מניין העוצמות האלה?

והאם הן משרתות מטרה כלשהי חוץ מלגלות לי את עצמי?"

 

"כן, אני לא מכיר את עצמי-

והעובדה הזאת הפכה מזמן ליותר מסתם משפט שחוק של אנשים שמחפשים דרך לבלוט.

ואולי אני אחד מהאנשים האלה,

האנשים החלולים. 

תודה אתגר.

תודה על ההגדרה המדוייקת."

 

עוד סוג של הרגשה פרטית בלתי מובנת. 

 

היתי נותן הכל כדי לדעת האם אני היחיד שמרגיש כך לפעמים.

 

לא יכול להסתכל לשם, לא יכול אבל חייב.

 

ומרגע שזה נחתם אף אחד כבר לא יוכל להוסיף לזה דבר... לטוב ולרע.

 

 

 



נכתב על ידי , 22/2/2007 23:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blue Fantasy ב-26/2/2007 17:28




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)