לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

משבר. שלושה קילו פחות. גוף.


 

וזה לא שיש לי מאיפה להוריד.

 

פשוט אין לי תיאבון.

 


לא.

 

זה לא זמן טוב.

 

ייקח לי עוד קצת זמן להבין.

 

ייקח לי עוד קצת זמן לארוז.

 

ייקח לי עוד קצת זמן לאסוף את חפציי, לנסות לאתר עוד קצת אומץ.

 


 

אני טובע.

 

או שאולי כבר טבעתי.

 

טבעתי ועכשיו אני צף, איי שם, וחיות מים  מהן אמרת לי אתמול בערב שאתה כל-כך מפחד-

 

הן נושאות את הגוף הזה על גבן החלקלק.

 

הן נושאות אותי.

 

ואתה... ספק מביט בי מרחוק.

 

ספק מביט בכלל.

 


 

אני שוכב על המיטה שלך, ואתה שוכב לידי, על הצד, ראשך נתמך בכף ידך, שנתמכת במרפק, שנתמך במזרן הרך.

 

מסתכל בי.

 

אתה יודע, חשבתי לתומי..  

 

אומרים שכשמסתכלים לבן-אדם בעניים, עמוק, אפשר לראות אותו מבפנים. 

 

"העניים שלך עצובות"

 

אמרת.

 

ואולי..

 

אולי כי עצוב.

 


 

פורים.

 

והדמעות זולגות מעצמן.

 

אני או...


 

לא.

 

אני לא מסוגל. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/3/2007 19:42   בקטגוריות בילויים אסורים בעיר החטאים, מחשבות, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tomgirl ב-14/3/2007 20:18




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)