לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

אנשי הבשורה המרה. . .


 

האוויר משתנה. משתנה והופך מלח ונעים ליבש, אחור, וזה לא לטובתי. לא הפעם.

 

אני מרגיש את זה, מרגיש את זה על בשרי- כששפתיי, שעד לא מזמן בהקו בחסות העננים וטיפות הגשם, נצנצו, זהרו, היו לסמל של ממש. הן יבשות עכשיו, יבשות, מתקלפות וסדוקות, וכל תנועה ולו הקטנה ביותר פוצעת אותן, וגורמת להן לדמם.

 

השיעול פסק. עונת מעבר שבאה וחולפת מדגדגת לי בתוך הגרון וגורמת לי לתחושה לא קלה.

 

שיעבור.

 

החורף חוזר, והולך, וחוזר והולך ושוב חוזר.

 

שיחת טלפון הודיע לי עד לא מזמן שמחר, יתקיים אימון. הרחק הרחק מכאן.

 

ולא, זה לא מתאים.

לא כרגע.

אני לא בכושר.

 

ומחר, הו.. מחר יירד כאן גשם, יהיה סוער, ואולי.. אולי שלג?

 

עצוב עד כמה שזה מצחיק. כשכל פעם שיורד פה שלג בבירה, או כשקצת סוער, אני משאיר מאחוריי פתק היעדרות.

 

אני בוגד בעירי הקטנטנה פעם אחר פעם. בוגד בחורף שאני כל-כך אוהב.

 

אני מצטער.

 

מצטער.

 

זה לא בכוונה.

 

אבל..

 

אני מבטיח לשלוח געגועים וחיבוקים אינ-ספור. ביין אימון קרב-מגע למטווח.

 

 

העוגיות מעל המקרר.

 

 

 

 

 

באיחולי בשורות טובות, וחורף.. חורפי במיוחד!

 

ארטיסט.

 

נכתב על ידי , 13/3/2007 15:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tevel ב-18/3/2007 19:25




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)