לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

זהירות, שובר לבבות לפניך.


 

איך אפשר, איך.

 

אבל מצד שני, אני מריץ את הזמן לאחור ונזכר איך שבעצמי התאהבתי ממש במבט ראשון באנשים שונים.

 

חלק הסיטו מבט בקרירות.

 

חלק נתנו הרגשה שיש מצב אך המשיכו להתעלם אחרי כן.

 

חלק התנהגו באדישות.

 

וחלק? חלק.. טוב, על החלק הזה אני לא מעוניין לדבר.

 

 

ופתאום, אני מוצא את עצמי פעם אחר פעם באותו צד.

בצד הזה שאומר לא. והוא.. הו, חוזר על עצמו יותר מידי פעמים לאחרונה.

 

עוד אדם נכנס לחיי, אדם שלא ארצה להוציא מרצוני.

מעולם לא הוצאתי אנשים מהמעגלים הכה גדולים שסובבים אותי מתוך רצון, או צורך, אני לא טיפוס שדוחה-אנשים.

גם לא עד אשר ארגיש כי הגיעו מים עד נפש.

 

כמו גוזלי העיט, גודלים הם תחת כנפיי, מנקרים בי, בוכים, כמהים למעט מזון. 

ובעוד אני מאכיל אותם בזה אחר זה, יש החלשים שנשארים עוד רגע.

ויש, הו, יש את האמיצים, הבוגדניים, צמאי החופש.

יש את אלה אותם הטבע לימד, שיבוא היום וגם הם יעזבו את אותו קן, ייפשרו כנפיים ויעזבו לעולמי עד בלי להביט לאחור.

 


the call of the wild

"כך ברא אותם הטבע, עם קצת דמיון ומחשבה חופשית.

אז תנו לזה לגדול מהתחלה..

בבקשה."

נכתב על ידי , 28/3/2007 11:50   בקטגוריות בחן את האוייב, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטרייט ? ב-28/3/2007 23:25




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)