לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

מילון מונחים: קובייה הונגרית-אני- אני-קובייה הונגרית.


 



 

מכנה משותף:

 

מוזרות: אף על פי שזאת בסך הכל קובייה, לכאורה, פשוטה, היא מורכבת מאוד. וכמוהה כמוני, מורכב עד כדי בכי  מר או.. שעשוע.. תלוי עד כמה שתויים תהיו לפני שתתחילו לשחק.

 

הנאה: כמו המון דברים בחיים.. היא מורכבת, וגם אני מורכב, לתוך תוכנו מאוד קשה להגיע אבל כשמגיעים לאותה שלמות מגיע גם סיפוק אדיר.

 

שוני: ולא משנה מאיזה צד תסתכלו על אותה קובייה, הצבעוניות שבה, כל צד שונה, וכמוהה, גם אני, כל צד בי שונה לגמריי מצידו האחר.

 

סבלנות: אז כן, נכון, אפשר להתעסק איתה שעות על גבי שעות..

יש את אלה שמצליחים להגיע לשיא המיוחל, ויש את אלה, שמתייאשים.. ועוזבים אותה באמצע.

 

ואתם?

 

את?

 

אתה?

 

איפה אתם מציבים את עצמכם בסקאלת האתגר?

 



 

חודש טוב לכולם,

 

ארטיסט.

נכתב על ידי , 1/5/2007 21:09   בקטגוריות בחן את האוייב, אהבה ויחסים, פסימי, אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgy ב-3/6/2007 23:22




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)