לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

בגובה העניים


 

התיישבתי היום באוטובוס עם מחברת ותפסתי עט. מעטות הן הפעמים שממש יוצא לי לשבת על חצי מדים בתוך אוטובוס מפרקי עם מחברת סליל ועט, כשברקע מתנגנים שירי סלסה.

 

סובבתי את העט, והתחלתי לנסות לצייר איש זקן שהחזיק עיתון ביד.. הוא ישב מולי. אחרי  כמה דקות כשמאמציי עלו בתוהו, והוא כמובן, שהחליט לרדת באחת התחנות כשכבר הגעתי לשיא מיוחל כל שהו, נשמתי עמוק כדי לא להתרגז הפכתי דף והתחלתי לרשום כל מני שמות של כל מני אנשים שהייתי איתם, ועדיין איתם, בקשר. בין אם קשר קרוב מאוד ובין אם קשר חברי ידידותי בלבד. 

 

מצחיק להגיד, שעד כמה שאני מסודר, ופדנט בדברים האלה, הרשימה הזאת הייתה מעורבבת, ואם אני מסתכל עליה עכשיו אפשר לראות סדר מאוד מעניין בו אותם אנשים מסודרים. אמנם בתפזורת, אבל מסודרים. המון אנשים נכתבו על הדף. עם חלק נפגשתי פעם, פעמיים, עם חלק עדיין נפגש, חלק אהבתי מאוד, חלק עדיין אוהב, חלק שנאתי והיום אני כבר לא,  לחלק סלחתי, מזמן, ומחלק נפרדתי והמשכתי קדימה.

 

את סוף השבוע ביליתי יחד עם אמא שלי שהחליטה שאני לא מקדיש לה מספיק זמן. בצדק או לא, זה הריי כבר מזמן לא העניין. אז אכלנו יחד במסעדה חביבה בעין-כרם, ובשבת בצהריים נסענו יחד לסכר, שהיה מלא למרבה ההפתעה. זאת הפעם הראשונה שהייתי בו. ודיי מגניב שם. נסענו לאורך ה.. הממ.. חוף? ואנשים התחרמנו שם, ואכלו, והיו שם מלא ג'יפים ואנשים שמצטלמים. וראיתי שם חסידה אחת. מעניין אם יש שם דגים.

 

בשבועות האחרונים בקושי ויש לי זמן לאכול, ומצחיק, באופן אישי אני לא מרגיש שאני יורד במשקל למרות שלא נשקלתי מזמן, אבל אנשים מסביב אומרים  שיום אחד אעלם, ואף אחד לא ישים לב. אני לא חושב שזה נכון. אני ניראה סביר. הפעם האחרונה ששקלתי את עצמי העלתה בחקת המשקל בסביבות ה60 וקצת.. ואמנם אני לא אכול יותר מידי, אבל כשאני אוכל אני אוכל, ו.. טוב אולי לא הרבה, אבל יחסית לבנאדם ממוצע אני אוכל. המון חסה.

 

עשיתי יחד עם אמא שלי חישוב מהיר, והגענו למסקנה שבזבזתי קרוב ל10,000 ש"ח בכל החצי שנה האחרונה שאני עובד. שזה ניראה לי המון בהתחלה, אבל כשמפרקים את זה מגלים שזה כמעט שום דבר בהתחשב בעובדה (המוזרה?) שאני דיי חיי.. ומרשה לעצמי. אולי לא יותר מידי, אבל אני בהחלט חיי טוב, אני לפחות משתדל. אז אני יוצא, ומבלה, ומדבר (אמנם עם מעט אנשים אבל טוב לי עם מי שאני כן איתו בקשר וזה לא יותר מידי.)

 

נ.ב

ביום שבת בבוקר [שזה היה בדיוק אתמול.. (או עוד מעט שלשום, תלוי איך מסתכלים על זה) ] חגגתי כאן 11,111 כניסות.

שזה היה משעשע כשלעצמו. מאז עברו עוד כמה עשרות אנשים על הבלוג..

 

נחמד לדעת שהוא בפעילות גם אחרי שבוע שאני בכלל לא מעדכן.

 

נ.ב1

מצחיק, זה היה כלכך הרבה יותר קשה מאיך שאני כותב כאן את הכל בדרך כלל.

 

נ.ב2

תודה על התגובות המפרגנות לפוסט הקודם. קראתי את כולן ולמרות שלא יצא לי להגיב ולהתייחס לכל אחת ואחת, ואני עוד אגיב, (כשיהיה לי זמן) אני באמת מודה לכולכם. נחמד לקבל מחמאות.

 

בברכת חודש ושבוע טוב,

 

ארטיסט,

 

 

במהדורה מיוחדת חד-פעמית בגובה העניים.

 



נכתב על ידי , 3/6/2007 23:05  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דּם.. ב-8/6/2007 03:25




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)