לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

נדודי שינה


 

 

נדירות הן הפעמים שאני לא מצליח להרדם. וגם אם זה קורה, כשזה קורה, באותן פעמים נדירות אני בוהה בתקרה וסופר מספר כבשים, ואיפה שהו בכבש השישה-עשר אני מאבד את עצמי ונופל שדוד.

 

מוזר, וכן.. פילסתי דרכי למקרר ושלפתי ממנו בקבוק יין אדום יבש, וכוס על רגל אחת, כמו שאני אוהב. מזגתי לתוכה את שאר הטיפות האחרונות שנותרו בבקבוק המעוצב הייטב, וכשזה נותר ריק מתוכן, הכנסתי למקרר בקבוק חדש שקניתי ביום רביעי האחרון.. (היי, היה מבצע! 2 ב50! -אז לקחתי גם ליקר אפרסקים על הדרך. .לא יכולתי להתעלם.) 

 

בכל מקרה, הייתושות עושות מלאכתן נאמנה ומוצצות את דמי. וזה, הו, בעיקר מגרד. לפרקים אני שואל את עצמי למה נועד החרק הנלוז הזה פרט מהפצת המלרייה היידועה לשימצה. נו, מיילא.. את סוף השבוע הקרוב בכל מקרה, ככל הנראה אבלה על שפת הכינרת, יחד עם פלוגת המילואים בערב חברתי רב-גוני יוצא מן הכלל.. אז כניראה שאצטרך להתחיל להתרגל לנושא העקיצות.

 

כשחושבים על זה.. חוץ מלבכות ל.. למי שקורא כאן מידי פעם.. מזמן לא העלתי על גבי דפי הבלוג קטע סיפרותי חביב..   בהזדמנות הראשונה שתהיה לי.. זאת באמת יכולה להיות הזדמנות מצויינת.

 

וכן, ניראה  שהיין מתחיל להשפיע.. ועד הפוסט הבא, 

 

ובנימה משכרת זו,

 

 

לילה טוב. 

 



נכתב על ידי , 19/8/2007 01:31   בקטגוריות מחשבות, רגשות, אהבה ויחסים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של u.v ב-8/9/2007 20:54




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)