לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

פוקר פייס


 

פני "פוקר"

 

אפשר להגיד שאני לא הטיפוס האידאלי שייתפס על חם בעודו מהמר על כסף. במיוחד לא בימים הללו, כשאני עובד ופתאום מרגיש על בשרי מה זה אומר באמת.. להרוויח את פת הלחם. זה אולי נשמע היסטרי, ומאוד או אפילו מידי מוסרי, אבל בתור ילד, שחיי על חשבון ההורים (ובננו, מי לא חיי פעם על חשבון ההורים שלו..) שמעולם לא פירנס את עצמו, פתאום דברים מתחילים לקבל פרופורציות שונות לחלוטין.  פתאום בראש מצטיירת תמונה שונה לחלוטין. זה תהליך שבנאדם עובר.. והתהליך הזה פשוט מאוד..

 

ברור שבכל כלל יש יוצאים ממנו.. אבל בגדול, רובנו, עד גיל 18 עושים ים שטויות מבלים עם חברים, ומבזבזים ים כסף, בגיל 22 מתחילים לקבל פרופורציה, להתפקח, נכנסים למערך הלימודים, באזור גיל 28 מוצאים בת/בן זוג, באזור ה32-6 מביאים איזה.. צ'יקיטיטו לעולם, ובנסיבות הללו כבר אי אפשר להרשות יותר מידי להתפרפר.. אז כן, מידי פעם יוצאים למועדון סולידי בזוג.. וכמובן, שדואגים לאיזה בייבי סיטר.. התפתחות, קריירה, עסקים, וכסף שבא וכסף שהולך..  אם התמזל מזלכם קניתם בית בכוחות עצמכם ואם לא, תבכו (?) על מר גורלכם ותמשכנו את עצמכם לבנק.. לזה ניקרא.. "המשכנתא" אם יש לכם הכנסה קבועה ואין לכם בעיה לחיות עם בעל בית על הראש.. מה טוב, אבל מיכאן.. המלחמה על החיים הרבה יותר ברורה. פשוט כי יש קווים מנחים מאוד ברורים..

 

יש עבודה.. שהיא קבועה, (במידה ויש..) כל זה באמת ואם בחרתם תחום לימודים שיש בו הכנסה שמכבדת את עצמה.. (ולא, לא חייבים ללמוד מנהל עסקים או להכנס לפוליטיקה.. בימנו מספיק להיות פמיניסט קטן ולהכנס לתחום עריכת הדין- ואם ישחק לכם המזל אולי תיפלו על עוד קורבן ש"נאנס" על ידי פוליטיקאי שבהמשך ייתגלה בכלל שזה, מעל בכספי מדינה.-)  אם אתם מהטיפוסים שהולכים אחרי הזרם, לרוב, בטח תלמדו משהו בסגנון.. אם לא, אמנם תהאבו את מה שאתם עושים אבל תזיעו דם, והשכר, נו.. סביר להניח שלא יהיה גבוהה במיוחד.

 

יש משפחה, שהיא "קבועה" (בעניין המילה "קבועה".. הי שם באופן סמלי בלבד.. בסופו של דבר זה אתם שתחליטו.. אם להמשיך, או לחתוך את הכל ולהתחיל שוב מחדש.) יש אישה, אם התמזל מזלכם אז יצרתם גוף חדש, תינוק, או תינוקת, בלונדינים עם ענים כחולות או פג,  בעל מום או כל מוגבלות שכלית כזאת או אחרת חס וחלילה, כל מקרה לסוגו ויש הורים.. שהם הו, כמובן שיושבים על הראש כמו שמעולם לא ישבו.. והמשפט.. "תביאו את הנכדים לביקור" כבר בטח ובטח יוצא לכם מכל חור אפשרי.

 

יש בית? טוב, על נושא ההתמשכנות כבר דיברנו..

 

וחברים!  מה עם חברים? אז זהו, כל מעגל החברים לרוב, מצתמצם פלאים ברגע שאותו ילד מגיע לעולם. בסופו של דבר, אותו פעוט לוקח ושואב אליו ים אנרגייה.. ותשומת לב, וטיפולים, ואוכל, ואהבה איך לא.. ככה שכל המעגל החברתי נפלט לשוליים באופן כמעט אוטומטי.. (אלא אם אתה גבר שובניסט להחריד שמה שמעניין אותו זה רק מנצ'סטר ליברפול בערוץ 5+, שאז, בטח ותקפוץ לשכן עם פקל מאוד ברור. (שבדרך כלל יכלול גרעיני חמנייה, קופסאת סיגריות לייט, ואם יש לך מצברוח טוב תגיע לבוש בכל  -  בגד  -  אחר  ; פרט לגופיית סבא ומכנס דגמ"ח משנת שמיטה.)

 

מיותר לציין שכשתחזור.. האישה כבר תתחיל לקדוח על זה ש: אתה מסריח מסיגריות, ואלכוהול, וכמובן שתלך לצחצח את השיניים  ולהתקלח מ-י-י-ד! כי אתה  מה - זה-  לא  -  הולך-  להכנס - ככה - למיטה-  (אפילו אם אתה עצבני כי מנצ'סטר הפסידו. אותה זה הריי ממש לא מעניין. )

 

לפני מספר ימים ראיתי בחדשות נתונים סטטיסטיים.. אמרו שם כל מני דברים על שעורי חתונה שיורדים, שעורי גרושים שעולים, והכל בהשוואות וסטטיסטיקות, ועד כמה שאני משתדל להימנע מלהאמין בזה.. יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם..

 

וכמובן שכשאתה הופך להיות חלק מהסטטיסטיקה..

 

הכל הופך  פתאום ליותר מסתם..

 

"עוד נתון על דף נייר."

 

 

לילה טוב ושנה טובה ומתוקה.

 

וכמובן, שבהזדמנות זאת אאחל ים של אושר, בריאות, ושימו לב..

 

שתיית תה מרובה מגבירה את קצב חילוף החומרים.

 

ארט'.

 

 

 

נ.ב

 

כמובן שבסוף הערב הזה הרווחתי 150 שקל.. 

 אחרי הכל, כשאתם זוכים בפני פוקר שכאלה אי אפשר להחמיץ הזדמנות פז. =)

 

 

פוסט סתמי, ובלתי מובן בעליל.

 

נו, שוין, גם זה קורה מידי פעם. אחרי הכל כולנו בני אדם.

 

 

חג שמח,

 

ושבת-שלום.

נכתב על ידי , 14/9/2007 05:27   בקטגוריות בילויים אסורים בעיר הקדושה, משהו קטן וטוב., אקטואליה, ביקורת, עבודה, משפחה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטיסט ב-23/9/2007 00:23




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)