לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

נופל שדוד


 

  (למה יש לי הרגשה שהיה כבר פוסט עם כותרת כזאת בדיוק? )

 

מעטות הן הפעמים שאני באמת נרדם מול מסך מחשב לצלילייה הנהדרים והענוגים של מנגינת ג'אז משובחת. מצד שני, כשחושבים על זה, הייתי נרדם גם אם הייתי ישן יותר משעתיים וחצי בלילות האחרונים.

 

 

סוג של תקופת התפכחות. אפשר להגיד שהמציאות היום יומית המתעתעת מלמדת כל אחד ואחד מאיתנו המון דברים חדשים אליהם עדיין לא נחשף והלימודים האלה כוללים בתוכם סוג של מייטב בחורים חמודים ובחורות נחמדות לא פחות (לפחות בשגרה שלי) שעוברים ועוברות תחת עיניי וכמו כלוא, אין באפשרותי לעשות כהו זה, או לנקוף אצבע. מקסימום לזרוק סוג של הערה מתוחכמת ופתאום זוג עניים מבריקות מביטות בי בסוג של עומק או עניין אבל חוץ מזה.. כל השאר הוא הריי  סוג של פוטנציאל לא מנוצל שיידוע מראש, ומה הדיווה  הייתה אומרת על זה חוץ מ.. "געוואלד"? רק השד יודע.

 



 

גנרל סתיו כבר פה. ויחד איתו אותה שלכת מפורסמת אודותיה סיפרתי מלפני מספר מוגבל של פוסטים, ממשיכים להופיע לראוות הכלל ואפרופו מספר מוגבל, לא יוצא לי להגיע לכאן לעיתים קרובות לצערי הרב. אפשר להגיד שהעבודה עוטפת אותי כמעט מכל כיוון אפשרי, וסוג של שואבת ממני את המעט מכוחותיי שעוד איכשהו נותר בי עד כדיי כך שבקושי ונשאר זמן וכוח לעצמי.. ומיילא לעצמי... ללפגוש אנשים טובים באמצע הדרך שמוזנחים על לא אוול בכפם? כל-כך מביש.. ועל כך תצטרכו לקבל את סליחתי למרות שכיפור כבר מאחורנו.

 

 

 

מילואים נוספים בפתח. בעוד שבוע מהיום אצלול שוב למציאות  קצת אחרת. הצבא ממשיך באימונים אינטנסיביים וכל זאת כדי לא להימצא בפעם-המי-יודע-כמה עם מכנסיו הירקרקים משהו למטה. אימון פיקודי בפתח, ובשל בעיות ב"מ נשגב ממני מלפרט על הנושא יותר ממה שכבר נאמר. מה שבטוח זה, שלא הולך להיות פשוט (וגם לא מעניין במיוחד אבל אה.. *מרים כתפיים*  למי אכפת?)

 

בקרוב מתחיל סמסטר נוסף  במכינות הקדם אקדמאיות.. אחלו בהצלחה!

 

סמסטר ב'-  פברואר, 2008,  מתקבר בצעדי ענק.. ועד שזה... ימשמש ויועיל בטובו להבציע, אאחל סוף שבוע קריר במיוחד לכל עמו ישראל, ונאמר אמן.

 

 

 

פוסט ססגוני מלא תמונות עמוקות ומנדב כרגיל, מעט מאוד אינפורמצייה, לשרותכם.

 

PS,

 

ציפור קטנטנה (מה-זה קטנה.. פיצקית!)  לחשה לי שיש כאן לא מעט אנשים שקוראים מתוך ספק התמכרות, ספק סקרנות מעורפלת ולא מגיבים כי אני לא תמיד ברור, או מובן, או איך שלא נקרא לזה. אשמח אם תשתפו אותי בלבטים שלכם... במה שעובר לכם בראש... זה יהיה אדיב, ואצילי.

 

תודה, והמשך ערב נהדר.

 

ארטיסט

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 22:26   בקטגוריות אירועים, בילויים אסורים בעיר הקדושה, מחשבות, רגשות, ביקורת, עבודה, צבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-23/10/2007 22:46




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)