לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

moDe


 

דמעות ראשונות של גשם מבשרות את בוא החורף ואילו אני? מחוייך, זוהר מאושר, כמעט קורן. ובכבישים מה, כלי המלחמה... חלקם מתעקשים וממשיכים לשרוד, בעוד חלקם האחר פזור בצד הדרך מעלה עשן ורותח מכעס, מתכות על פני מתכות, ערמות ברגים, מכונות הריגה משומנות ממש מֶפַסלות בתוכן בני תמותה ומפרקות משפחות שלמות בדם קר. הן ניצבות כאות מחאה על אם הדרך ובצידה, עיוורות למחצה, כמו מנסות להצדיק את קיומן על פני הכדור הזה שלא מפסיק להסתובב ולעולל שמות בא/נשים שכל מה שרצו הוא ללגום מעט מטעם החיים. לפרקים זה ניראה מצחיק, על גבול המשעשע, לפרקים מכאיב וצובט בלב.

 

כבדים עליי הלילות האחרונים. ולא פעם אני מוצא את עצמי פוקח ענים לפנות בוקר ללא כל סיבה מוצדקת, מעיף מבט חטוף בשעון מתקתק ומייחל לראות שנותרה לפחות עוד שעת שינה אחת, וראה זה פלא, נותרו עוד ארבע. ספק מפוייס ספק רותח מזעם על עצמי, ספק מבולבל, ספק מותש, זורק את גופי בחזרה אל אותו מיזרן רך ומתכרבל תחת שמיכת פוך ספק מפנקת ספק עוקצנית.

 

צעד אחר צעד, עקב בצד אגודל. הזמן אוזל ובורח לי מבין האצבעות. וגרוע מיזה, כשאני מרגיש כל דקה ודקה וחושב, שיכולתי להיות במקום אחר לחלויטין.. אם הייתי יודע דרך,

 

אם הייתי יודע סיפוק אמיתי מה הוא.

 

אם הייתי יודע מהו סיפוק אמיתי,

 

בשבילי.

 


 


 

אז מזגתי שארית תכונו של בקבוק יין אדום שהרגע הוצאתי מהמקרר, אל תוך כוס מזכוכית.. וקראתי בלב..

 

לחיים.

 

PS

 

מיליון תודה על כל התגובות לשני הפוסטים האחרונים. קראתי, ויש לי הרבה מה להגיד, אבל זה ממש לא הזמן.

 

אבקש על כך את סליחתכם.

 

ארט'.

נכתב על ידי , 17/10/2007 22:11   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, חלומות או לא להיות., טיפוסים של חורף, מחשבות, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטיסט ב-23/10/2007 22:56




Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)