לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צו השעה


 

 

בלילה הרביעי אתה מעיר אותי בשעה 12. היית כולך מאושר על שהצלחת סוף כל סוף לסדר שנשמור ביחד כי היה לך כלכך הרבה על מה לדבר. התארגנתי בזריזות לקחתי את הסטיקלייט שהשאיר הבחור מהחמ"ל והתחלתי להסתובב. לא עברו כמה דקות והתחלת לשאול המון שאלות, על איך ועל למה, על מתי לאחרונה ואיך זה שעבר מאז כלכך הרבה זמן. "הכל פה מסובך ומורכב" אני שולף בקרירות שלא מביישת, אפילו לא את החולות של הנגב באמצע החורף. הסתפקת בתשובה לקונית והתחלת לספר שאתה עדיין מתלבט איך לספר לה, ואם בכלל.  

 

ערבלתי את הכל בראש ויצא לי משפט מוזר. נעצרת ואני המשכתי ללכת מבלי לשים לב שנשארת מעט המום. אם להגיד את האמת לא היה לי ממש כח להסברים ומהר מאוד החלפתי לנושא אחר אחרי שהדבקת את הפער.  המשכת לדבר ואני המשכתי למקומות אחרים לחלוטין. הרבה פעמים אני מתנתק מהמציאות שלי מהר מאוד ומרחף. משייט לי בפלנטה אחרת שהיא רק שלי עד שאני נתקל במשהו, לפעמים מוחשי ולפעמים דמיוני. הפעם אלה היו המשולשים.  הרמתי את הראש וראיתי את צמרת המאהל שהוקם בשעת לילה מאוחרת ובראשו הדגל. אם להגיד את האמת אף פעם לא הרגשתי באמת קשור למקום- כמקום. אולי בגלל שאף אפעם לא עזבתי אותו באמת. זה מאוד מתחבר למשפט השחוק הזה, שאומר, שאתה מעריך משהו רק כאשר הוא איננו. 

 

נעלמתי לתוך עצמי ולך כבר קראו כי רוצים להתחיל קיפול. זה היה הדילוג האחרון שלא רציתי לפספס. הזריחות של הנגב זה דבר מופלא ומשגע. אז חזרתי לרק"מ שלי לקחתי מצלמת סרט וכיוונתי לצמרת. היה כמעט חשוך, הרבה לא ראיתי. רק דימויים, קווים אלכסונים ורעש של בד שמתנופף.

הנחתי אותה על דלקן בנזין בהטייה... זה היה הפריים האחרון.


 

 

ולפינה הפחות פורמאלית- עבר המון זמן מאז הקטע האישי האחרון, עברו קצת פחות מים בנהר שלי חרף החורף הזה שמסרב להרפות מקרנות המזבח (ותודו שזה פשוט נפלא.) . אולי בגלל זה הפוסט הזה מרגיש לי קצת חלוד, מקרטע ואולי קצת "איבודי" (על משקל ללכת לאיבוד וזה..)

נתנחם בעובדה שנכנסתי לבלוגים הפעילים ושזה דיי נחמד.

נכתב על ידי , 20/3/2012 01:21   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, מחשבות, משהו קטן וטוב., רגשות, צילום, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, צבא  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטיסט ב-30/3/2012 23:06
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)