לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

ארץ (חדשה) של שלמה


 

פלאשבקים זורקים אותי  קצת יותר מעשר שנים לאחור. כשאני מקשיב לשירים של שלמה ארצי אני תמיד נזכר בדרך הארוכה שהייתי עושה ברכב לסוויטה בטבריה. זה תמיד היה בחורף, ותמיד החימום של הבריכה גם היה מתקלקל או לא עובד מאיזו שהי סיבה, תקלה טכנית או שהבלון פשוט היה קרוע. הוא היה לבן וגדול, מנופח, תפארת יצירה אמיתית. תמיד התפעלתי ממנו כשהסתכלתי מבעד לחלון שצפה למתחם הפנימי של הקלאב. 

 

לאבא תמיד היו משקפי טייסים, זה היה סטאייל אמיתי פעם, לפני עשרים בערך. אפילו לנשים. אני זוכר חולצה אדומה צמודה בלי חזיה, פעם נשים אהבו את ההרגשה של להיות בלי ולהרגיש בלי. פעם זה היה בסדר, אולי אפילו גם היום אני כבר לא מעודכן.  

 

זאת היתה ארץ חדשה אמיתית.  כמעט בועה. הייתי משחק איתך בבת הים והנסיך, מציל אותך מהג'קוזי שלא תתבשלי לי למוות. אהבתי כלכך, ועדיין. בתמונה אחרת אני יושב על מרפסת מעט כעוס. כן, שוב אותה ארוחת בוקר ישראלית עם קרקרים ודג מלוח שאבא כל-כך אוהב. שנאתי את זה שנאת דם. כאות מחאה תמיד הייתי יורד לקזינו המקומי ומשחיל אסימונים למכונה הארורה ההיא עם המדפים הזזים ההם, זאת שתמיד יוצא ממנה רעש שנותן לך הרגשה שפיצחת את צופן המליון אבל זו סתם אילוז'יה. אתה מסתכל למטה למיכל הקיבולת ו...

 

השנה השניה התחילה בפול גאז. (הו, וכמה שאנחנו בתור יהודים אוהבים את זה) כולם מסביב  אצים רצים כדי להגיע לארץ חדשה. לא אני. עדיין לא. והאמת היא שאני גם לא חושב שאהיה. יש לי את הקצב שלי. יכול להיות שיש בזה מן הבעייתיות, אני לא באמת משקיע את כולי. מצד שני, אני מרגיש שאם זה צריך להגיע, וכשזה צריך להגיע, וכשזה יגיע- זה יגיע. אני לא רודף, לא עוד. רדפתי מספיק. עכשיו אני נח. (במובן מאוד מסוים)

 

ובחזרה לטבריה.. שטיח אדום סימל בעבורי פעם אתנחתא אמיתית. במיוחד כשבסוף המסדרון היתה מאפרה שחורה גבוה.  

 

כן, פעם זה עוד היה מותר.

 



נכתב על ידי , 14/11/2011 22:26   בקטגוריות אירועים, השנה שחלפה, חופש, חלומות או לא להיות., טיפוסים של חורף, מחשבות, משהו קטן וטוב., משפחה, נוסטאלגייה, סיפור קצר, צילום, רגשות, שיר היום, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייל בדיל ב-26/11/2011 13:30
 





Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)