לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

פרפקציוניסט, או.. איפה עובר הגבול..?


 

 



 

 

אני לא טיפוס דרמטי, לא בדרך כלל.. דרמה קווין, זאת לא כתובתה המדוייקת. אפשר להגיד שעם הזמן הפכתי טיפוס אדיש ואפאטי למה שקורה סביבי, ולוקח המון דברים כ"עוד משהו שקורה" בלי לייחס להם משמעות עמוקה, כמו שרבים מהאנשים סביבי עושים בדרך כלל.  מהצד שלי זה נראה כמו התעסקות בפרטים שוליים מאוד.. אבל ככה זה, דברים שלא מעניינים אתכם, ייראו לרוב כחסרי חשיבות בעוד בעניי האחר הם עולם ומלואו.

 

אני חולה. הגעתי למסקנה שאני חולה במחלה קשה מאוד.   "הוא פדנט.. כמעט כמוך" אמר לי בשיחה, ופתאום הכה בי ברק והעיר אותי לתוך חלום בלהות של ממש. ואולי.. אולי מיכאן מה שצריך לקחת זה את הייתרונות.. עד כמה שהרבה אני לא מוצא במחלה הזאת. פרפקציוניזם, פדנטיות, זה שילוב מנצח של ממש.. לפעמים, ולפעמים זה גובל בתסכול מחריד עד די שכרון חושים.

 

לא, אני לא משוגע, זאת אומרת, עדיין.. עדיין לא משוגע. לא החלקתי ולא אכלתי משהו מקולקל..

 

אני פשוט מתגעגע..

 

לאנשים,  לימים טובים יותר,  לימים מלאים יותר,

לליילות בהם הייתי מניח את הראש על הכרית,

והייתי נרדם עם חיוך.

 

 

-השיר ברקע מוקדש לשני אנשים,, , , כבר ניחשתם?-


 

נ.ב

 

לא הגבתי לתגובות ששלחתם לפוסט האחרון, אבל קראתי את כולן.

 

תודה, עוד אגיב עליהן, בהמשך.

 

אני מבטיח.

 

לילה טוב.

 

ארטיסט.

נכתב על ידי , 29/4/2007 21:47   בקטגוריות חלומות או לא להיות., מחשבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kim ב-19/5/2007 22:23
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)