לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום


 

ולרגעים אני שוב ושוב מרגיש אשם, על שאני אתך כמו שאני אתך ובאותה הנשימה, על שאני כלכך לא איתך כמו שאיני איתך,

ובאופן כמעט מחפיר לופת בך כל חלק וחלק במילים טובות כמו שרק אני יודע, כמו שא(י)ני יודע וכמו שאת לא ידעת מזה זמן, ועדיין

לא הצלחתי לגמרי להבין (ואת?) . ואולי בגלל זה אני הרבה יותר מסויג ומאופק, מסתיר יותר משאני מגלה, מסלף בעדינות כדי להשאיר

רק קצת, טעם של עוד, עד לפעם הבאה שתגיע בעוד מספר לא מבוטל של ימים.

 

הזמן הוא זמן וכל מכתב קצת מקפיץ לי את הלב, למה, אני לא בטוח. אולי כי אני מחפש את הסיבה, זאת שעדיין לא מצאתי, זאת

שטומנת בחובה את התשובות לכל השאלות שעלו (ועוד עולות) בלמעלה משנה של "אנחנו". אמנם לא יחד, אבל גם לא ממש לחוד.

וגם קצת לכוד (ככה אני מרגיש לפעמים) בתוך כל מה שאת אומרת, לפעמים אפילו הולך קצת לאיבוד, מרגיש אבוד, וקצת בבידוד,

אחר כך מעט צרוד (ולא בקול כי המלודיה שפוקעת ממך היא כבר סיפור לגמרי אחר) ובסופו של דבר מוצא בהם מעט עידוד...

בדברים הקטנים.

 

 

ולאן ממשיכים, שעת השין כבר פה ואצלי בסך הכול עוד סימן שאלה מהדהד,(אולי זה השעון המקולקל?) 

קצת לא שלם עם עצמי אבל בעיקר לא שלם עם ההחלטה, כדאיות? ובכלל

מאיפה הגיעה האמביוולנטיות הזאת לכאן שהריי אני כלכך כמהה ל. . .

ובעיקר, איך?  איך - אוכלים - את המונולוג - הקצרארוך - הזה

(שכנראה ולא יגיע אליך בסופו של  דבר וכמה  שזה

לא הוגן כלפייך) שיישאר כאן לנצח נצחים מבלי

שתהיה לך האפשרות הכמעט מתבקשת

לענות  ולהגיד "תן לי! להחליט

בשבילך- לפחות הפעם,

ואולי אפילו

לתמיד"

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2010 17:02   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, הפרד ומשול!, התלבטויות, חופש, חיים אומנות, חרוזים להמונים, מחשבות, משהו קטן וטוב., רגשות, אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיב=קיבי=קיבינימאט ב-2/7/2010 00:23
 





Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)