לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

אני מאשים, או - חיים ומוות ביד הלשון


 

אם להגיד את האמת, נכתבו בתקופה האחרונה המון פוסטים. קשה לי להגיד שהם לא היו ראויים לפרסום. ואפשר שהם היו ראויים יותר מכל דבר אחר שנכתב כאן בעבר. התקופה הזאת היא תקופה לא פשוטה לאף אחד מסביב. מכל בחינה שהי. אני חושב שעצם הבעיה הוא בזמן הכה רב שפתאום נוצר לאנשים. הזמן הזה משאיר לאנשים את עצמם, ואדם לעצמו כשהוא לבד זה רק מזיק.


את הכותרת הנוכחית קיבל פוסט שהאמת לא נכתב, ואולי לא ייכתב לעולם. אבל הוא חקוק אצלי בראש הייטב ומתעצב לו מחדש כל פעם. משתנה עם שינויי מזג האוויר, יחד איתי, יחד עם האופן בו אני תופס דברים. הוא נכתב לפני  שבועיים בזמן בו כתבתי כמה שורות בתוך פנקס והרגשתי שזה לא מספיק אז מצאתי לנכון לחדד עוד נקודה אחת אבל עצרתי באותו הרגע, פשוט כי חשבתי שזה אולי מוקדם מדי. ומעבר לכך, אני טיפוס שמשתדל להתרחק מלשפוט אנשים, או מעשים של אנשים, או אנשים של מעשים וכדומה.


הפוסט הזה יישאר קצת מבולבל. אולי קצת כמוני, כמו תמיד, וגם קצת הרבה כמוכם (בלי להאשים אף אחד). אוטוטו נכנס לשנה השניה ללימודים באקדמית ולא לגמרי יודע לאן אני הולך. יודע מה אוהב, אבל לדעת מה אתה אוהב לא באמת עוזר, זה אולי כיוון קטן, הטאצ' האחרון שבסוף. עד אז אני מרגיש שיש עוד כלכך הרבה דרך לא רצופה. 


מכל מקום-  רציתי להודיע באופן מאוד חגיגי שהחודשיים הקרובים יהיו מלאים בעדכונים (עמכם הסליחה?).  מעבר למקום חדש (אפילו אם לזמן מוגבל כל שהו) הולך להיות מאוד משמעותי. לפחות ככה זה מרגיש.  ופתאום שימוש במטבע זר נראה כלכך נכון, ואולי נכון מתמיד.


אבל  עד אז יש עוד זמן... בנתיים אתם מוזמנים להתכבד במעט תמונות סטילס מהעת האחרונה.. 

 


(*אגב- הבלוג הזה משתדל להיות ירוק, בבקשה שהאחרון שיוצא, שיכבה את האור)

(*אגב מס' 2- הייתי אתמול בהופעה שחתמה את יריד חוצות היוצר בירושלים, של עברי לידר, ויונתן פריג' נתן שם סולו גיטרה חשמלית מרגש ומלא עוצמה ברמות שלא הכרתי. שמפו, שמפו, שמפו! )


 


אור ואהבה.


 
















פנורמה מלאכותית לחלוטין

 

(פנורמה לא באמת אמיתית- כי אם חיבור של שני פריימים שונים. ניראה לי שיצא חמוד כזה, ומאוד מסמל את מה שתל-אביב בשבילי)

נכתב על ידי , 29/8/2011 03:03   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, בילויים אסורים בעיר הקדושה, הומואים - עד הסוף, הפרד ומשול!, השנה שחלפה, התלבטויות, חופש, חיים אומנות, חלומות או לא להיות., מחשבות, משהו קטן וטוב., פוסטמונות, צילום, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T a m ב-20/10/2011 00:39
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)