לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm not crazy, I'm just a little unwell

Avatarכינוי:  kenji teshima

בן: 37

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

יאייי סוג של


סוף סוף המנהל סניף שלנו עזב לסניף רחוק רחוק מאיתנו אי שם בצפון, הוא כולו בא בנאום כזה של פרידה וכמה שהוא יתגעגע והדבר היחיד שאני חשבתי זה שאני רוצה לישון XDDDD כזה אין יותר מנהל שסתם צועק על אנשים כי עובר עליו יום רע מוחאחאחא אבל זה בו זמנית בעייתי כי כבר למדתי אותו ידעתי איך לעצבן אותו מתי להתחמק ממנו ידעתי את איך ומה לעושת כדי שהכול יצא לטובתי עכשיו אני צריך ללמוד את המנהלת החדשה ואת כול השגעונות שלה.

 

ועכשיו בנוגע לבית יש לנו עכשיו גם סלון והוא לא סתם כזה ריק בלי כלום XDDDDD נראה אולי החבר'ה שלי יבואו לביקור היום אם הם לא יהיו שמנים מידי כהרגלם.

 

אה כה אני ואחד מהחבר'ה סתם חשבנו מה החבר'ה יכולים לעשות בנוסף אז העלנו רעיון שאפשר לקנות טוויסטר XDDD כה טוויסטר[ המשחק שטיח הזה עם הנקודות הצבעוניות שצריך להניח על הנקודות את הידים רגלים וכו] אבל החלטנו שמה שאנחנו נשחק יהיה טוויסטר אקסטרים בגלל כמה חברים מאוד גדולים שלנו ואם הם יפלו על מישהו הוא עלול להפצע XDDDDD נראה אם זה אשכרה יקרה או לא [אם כה אני מווה שאני אצא מזה בחיים]

 

ועדכון הסתפרתי היה לי שוב משעמם קורה לי הרבה לאחרונה אז ביי ביי לשיער הארוך שלו םשיער קצר,מה שכה הייתי ממש חמודי כזה והשיער נתרם למטרת פאות לחולי סרטן [נכון שאני נחמד XDDD] אבל הספר סבל קשות מלנסות להוריד את השיער הוא התחרפן מעובי השיער וכמה קשה לחתוך אותו עם להב וישב שם איזה 5 דקות אולי יותר בלנסות להוריד לי את השיער וכזה בא לעוזר שלו ואומר לו "אתה רואה איזה שיער איכותי זה שיער יפני שאני צריך לחתוך אותו איזה חמש דקות עם להב"

 

והכנתי אוכל בבית שניצלים [לא של מכינים במיקרו אלא שניצלים] ופירה פעם ראשונה לבד ויצא ממש טוב חייב לומר ואפילו לא שרפתי את המטבח [וכה אני יודע שזה לא סיפור להכין שניצלים אבל עדיין זה פעם ראשונה אז שבו בשקט >< והשותף עדיין בחיים אחרי שהוא אכל את זה XDDDDDD]

 

אה משהו חשוב ביותר יוצא GOD OF WAR 1 ו 2 ל PS3 נכון טירוף?!?!?!?! מוחאחאחאחאחאח ויש כבר תאריך יציאה ל GOD OF WAR 3 וזה יוצא ב 3/2010 אז זה באמת יהיה טירוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קראטוס מטורףףףףףף

וזהו לבנתיים

נכתב על ידי kenji teshima , 26/11/2009 14:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון מה חדש


אז כפי שארשמתי פעם אחרונה זהו עברתי דירה עם אחד החבר'ה שלי, ממש נחמד מקום גדול הכול שקט ושלו לא כמו שהיה בבית עם ההורים, כאילו שקט יחסית כאילו עכשיו החבר'ה שלנו באים כול הזמן שזה ממש נחמד והכול צחוקים וזה

 

ועכשיו גם כה אני עובד בעיקרון באופיס דיפו בתור מנהל מחלקת אלק' זה כסף סביר לחודש אבל בגלל שאני עכשיו צריך לשלם שכירות וכול השטויות מסביב התחלתי לקחת קצת יוזמה [כה הייתי עצלן מידי עד עכשיו, אני עושה דברים רק שאני חייב מה לעשות] אז התחלתי לעבוד בתור טכנאי מחשבים בזמן הפנוי שלי זה כסף ממש טוב כאילו בשביל שעה עבודה 150 שח זה כמו יום עבודה בשכר מינימום, אז צריך ללכת לעושת כרטיסי ביקור ושטויות כאלה קצת כלים בסיסים בשביל פירוק והרכבה של מחשב ואולי אני אקנה כול מיני חלקים של מחשב שיהיה לי מ למכור להם [כמו במקום להפנות אותם לאיזה חנות בשביל ללכת לקנות כבלי רשת/מדפסת או כרטיסי רשת וכול השטויות האלה אני אקנה אותם בזול יחסית ואמכור להם אותם באותו מחיר או משהו כזה

אז נקווה שילך טוב ונרוויח מספיק כסף מהצד כדי שאני לא אהיה לחוץ בכסף כול חודש

נכתב על ידי kenji teshima , 15/11/2009 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיע הזמן....


עברתי דירה יחד עם אחד החבר'ה שלי זהו מההורים זהו מכול השטויות עכשיו עצמאי ומתחיל לחיות את החיים.

הדירה פצצה ממש דירה ענקית בשביל שני שותפים יש לנו הכול חדש בואו נגיד ככה בשביל שני בני 22 שגרים לבד יש לנו חתיכת דירה.

אולי נעלה תמונות או משהו כזה להראות את הדירה ואיזה כמה תמונות מהחנוכת בית

 

כול כך הרבה זמן לקח עד שהגיע היום הזה עכשיו רק צריך להמשיך לעבוד על זה שזה לא יעלם !

מה שלוקח שנים לבנות יכול להרס בשניה אם לא שמים לב [לקח תשקיעו פי שתים ממה שהשקעתם לפני]

נכתב על ידי kenji teshima , 10/11/2009 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף סוף


זה חתמו על חוזה הבית שלנו לשנה הקרובה יום שלישי אני הולך כדי לנקות ולסדר את הדירה וכנראה שיום אחרי מכניס את הדברים שלי השותף יכניס את הדברים שלו כנראה בחמישי שישי כי רק אז יהיה לו זמן וזהו
נכתב על ידי kenji teshima , 1/11/2009 22:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום זה היום!!!


אז ככה היום בשעה 8 בערב אנחנו הולכים לחתום על החוזה שכירות של הדירה יאייייי ^^ סוף סוף לעזוב את הבית המפגר הזה [שוב ומקרה לא לחזור אליו יותר]

 

אה כה זה דירה אחרת לא אחת מאלה שציינתי בפוסט הקודם,דירת 3.5 חדרים ברח' גלוסקין ממש ליד קולנוע חן, קומה 3 מתוך 5 עם חלונות לחלל ריק ממולם [הכוונה זה שאין שום םבניין או משהו כזה מול החלונות של הדירה] וכול זה ב 3000 ממש סבבה.

אם הכול יסתדר ונצליח לארגן את הכול עד יום שישי אז הולך להיות חנוכת בית עוד השבוע אבל כפי שאמרתי נראה אם נצליח לסדר את הכול כי יש עבודה וזה.

 

אז תאחלו בהצלחה ותחזיקו אצבעות ששום דבר לא ישתבש

נכתב על ידי kenji teshima , 1/11/2009 15:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,672
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkenji teshima אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kenji teshima ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)