לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2008

קוצים בתחת


יש לי ידיד, שמהרגע שעשה גלח (כלומר, גילח את הקוצים), הפך להיות מופרע וחצוף. הקוצים כנראה ירדו לו לתחת, ואולי פגעו בחוש הטאקט שלו.

 

אני ברוגז עקרוני איתו.

 

וזה לא שאני לא עושה בנוכחותו סטנד אפ על כל השטויות שלו, כלומר, סוג של GRILLING, אבל זו אני, וזה הוא, ואם אני אקרא לו שמן הוא יידע שלא להעלב כי כל קשר בין מה שאני אומרת למה שאני חושבת מקרי בהחלט, ואם הוא יקרא לי שמנה כמו שהוא קרא לי היום כשבמקרה באתי לבושה כמו יצאנית ליום לימודים ארוך, אני אגיד לו שהמידע שהוא מציין ממש לא מחדש לי אבל תודה שהוא מציין זאת ברבים, אולי יש עוד כמה עיוורים באולם שלא שמו לב.

 

 

אתמול נאלצתי לקטוע ארוחה בסושיה כי שותפתי הייתה חייבת להספיק להגיע הביתה לראות את האח הגדול. קריאה נואשת לכל המכורים - תמצאו חיים, חתיכת מציצנים. אפילו לי יש חיים יותר מעניינים מלכם. זה המדד שלכם כדי להבין שמצבכם בקאנטים. יה, יה.

 

 

 

 

הולכת לנענע את התחת השמן שלי קצת.

צ'או ובאו

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 26/11/2008 21:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)