לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

האח הגדול חושב עלי ומתגעגע


התקבלה: 15.23

מה המצב, Skin יפיפיה הכול בסדר אצלך נסיכה שלי? נעלמת לי מאמוש התגעגעתי מאוד  שיהיה לך המשך יום נפלא ומקסים ודברי איתי מאמוש.

 

התקבלה: 15.33

הי Skin מאמוש הכול בסדר? כמה שהתגעגתי בובה יפה

 

נשלחה: 15.35

מי זה שמתגעגע אלי כ"כ?

 

שיחת מי אתה מה אתה רוצה שלא הסגירה מאיפה לכל הרוחות ידועים לו שמי ומספרי.

 

התקבלה: 16.26

הי Skin אני חושב עליך

 

נשלחה: 16.27

אני עדיין לא יודעת מי אתה בכלל

 

תגידו, לא נמאס לכם בשלב מסוים בחיים, לעבוד על בחורות בטלפון? מה זה נותן לכם? הסבלנות שלי פוקעת הרבה לפני שיצר הסקרנות עובר כל גבול.

 

כאילו, אני יכולה לקבל בהבנה שחבר ממליץ לחבר, אבל למה לא להיות גלויים עם זה?

 

יום ד'

התקבלה: 9.13

הי בוקר טוב נפלא מקסים ומוקסם מה שלומך?

 

שיחה מפחידה התקבלה ב-9.17

[ר' תגובה לבבז']

 

שיחה נוספת שלא נענתה - 22.32

עוד שיחה שלא נענתה - 22.37

יא רבנן.

 

צר לי לאכזב את אמא שלי, אבל השיפוצניק לא בכיוון שלה. הוא בכיוון שלי כנראה.

הוא ניגש אלי עם קלמנטינה ביד וחלקה נלעס בפיו, הציץ במחשב שלי והתפעם מהתמונה במסנג'ר. תוך כדי היד שלו כמו סחבק על הכתף שלי.

יצא וחזר אל חדרי

הפעם בלי הקלמנטינה, הוא בהה במסגרת מלאה בתמונות שהעניקה לי חברתי הטובה שתחיה ליומולדת.

שאל אותי מה... מה... המשמעות של מה שכתוב למעלה,

אמרתי לו שזה השם שלי...

הבחור גילה את אמריקה

ולא יכל להזיז את המבט שלו מהתמונות, כאילו ראה מינימום את בר רפאלי בקטלוג של ספורטס אילוסטרייטד.

נו שוין.

אולי שיצבע את התקרה של אמא שלי בבז'.

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 9/12/2008 21:12   בקטגוריות מונולוגים מהואגינה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)