לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

התפתחויות, ההמשך


א. כואב לי התחת

ב. העין בסדר

ג. מחר סופסוף הטקס של המצטיינדיקן ווהו

ד. החתונה של יום ראשון מצאה לה אולם חדש, אז שכחו מהמנחוסיישן וכו'.

ה. באחד בפברואר אהיה בפיקציית חופשת המבחנים, שהחופש היחיד בה הוא מהעבודה. הבוס שאני פחות סובלת יצא גבר וגיבה אותי מול השני, שהפך להיות קוץ בתחת ורודן בלי שכל או קמצוץ התחשבות.

ו. אני עייפה והעבודה בנזיקין יצאה לי מכל החורים, כולל מזה שכרגע דואב.

ז. והפוסט ייגמר באות החביבה עלי: לצערי יש יותר מדי קבבים למשפטים, וכולם משום מה לומדים איתי. צפינו בשיעור האחרון בסד"פ בסרט שנעשה על עמוס ברנס, שזוכה מאשמת רצח אחרי כ-30 שנות מאבק ארוך. זה היה סרט חשוב, גם מפני שהסניגור שלו היה ד"ר דיויד וינר ז"ל שהתאבד בעקבות הסתעפות פרשת הרצח של השופט המנוח ד"ר עדי אזר, וגם מפני הנושא הרלוונטי לשיעור, שהוא משפט חוזר וזכויות החשודים והנאשמים הנתונים במעצר ובהליך הפלילי בכלל. אמרתי שהסרט חשוב, אבל לא לכמה סטודנטים ערבים, שישבו כאילו זו החצר של החמולה שלהם מאחורי וכל הסרט נהמו ופטפטו בקול. ידיד שלי העיר להם שיסתמו, כנראה שזה לא עבד, אחר כך אני הערתי בפעם הראשונה, לאחר מכן עוד מישהי העירה, לבסוף אני הערתי בפעם האחרונה - תשתקו עכשיו! הם לא ממש שתקו, אבל האידיוט שמנהיג אותם וביקש ממני לשלוח לו את סיכומי השיעור יכול לשכוח מזה. הפתק עם המייל שלו נמצא בתוך כוס הקפה שבתוך שקית האשפה של הפח באולם בקומה שלוש.

בחיי, עוד חשבתי לשלוח לו, כשהוא ביקש יפה לפני השיעור. אח"כ חשבתי לעצמי: למה? איזו תועלת צמחה לי ממנו? כל מה שביקשתי ממנו בשנה וחצי האחרונות היה שיסתום את הפה שלו.

 

 

Skin Protectant,

מותשת וחורשת

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 20/1/2009 20:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)