לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2009

ציפורי לילה מחרטטות


אז אחד מאחורי ושלושה לפניי (אוהא, אפשר לחשוב שנכנסתם למסיבת הסקס של סקין פי)
אתמול קמתי ונגמרה חגיגת הנזלת
כתבתי פוסט אבל הוא נמחק באכזריות


העפעף שלי.... מקרה אבוד ושוב טיול לרופא העיניים ביום ראשון, אם יהיה לי זמן לפני המבחן 

ידיד שלי מזיין את כל הבחורות שכתוב בספרים שלא כדאי (שותפה לדירה, עובדת, קולגה ללימודים) וזה מספק לו עניין בחיים, סוג של ריגוש, ולי הזדמנות להטיח בו "אמרתי לך"...
חברה שלי מהלימודים לוקחת את החיים בזרקנות מוחלטת, למרות שהיא באמצע שנות השלושים, עם בעל וילדים, קריירה, ולימודים - וכל הדברים שנכנסים בגדר "פוקס" קורים לה, והכול עובר על הצד החלק ובחיוך. כל ברוך הופך לברכה... ולי מתחשק לראות מתי יגידו לה GAME OVER
כי זה לא ייתכן שאני חורשת וחורשת, והיא זורקת וזורקת ועדיין עוברת את הכול בלי תקלות

ואצלי זה די משעמם. כאילו אני מחכה שייגמר כבר וזהו. עבודה ולימודים. זה לא שהלימודים שלי הם מסלול ייסורים כמו בעבודה, אבל הייתי נותנת הכול כבר שאהיה אחריהם, בכדי לעלות שלב בחיים. גם בסופר מריו נתקעתי באחד השלבים, ופשוט לא ראיתי איך אפשר לגמור אותו כבר!

אני אוהבת לישון, 
חסר לי קצת מזה,
אז ברשותכם...
סופשבוע אקשן.... 

Skin Protectant,
סופר מרים

נכתב על ידי Skin Protectant , 6/2/2009 00:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)