לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2009

חצי הכוס המלאה, הצד של הפרוסה שלא מרוח בריבה


אני באמת קוטרית. אבל בעיקר פה.

 

בכל הסופשבוע הארוך והמזורגג הזה:

מוטב שיהיה קר, גשום וסוער ושלא אצטרך לצאת החוצה, מאשר שיהיה יום נחמד, בהיר וחמים ולא אוכל לצאת החוצה (נניח, מסיבה בדיונית לחלוטין - מבחן).

 

בכל ההצטננות הרב מערכתית הזו:

עדיף להרגיש כמו סמרטוט ולהירדם בכל רגע נתון (ללא שליטה של ממש), וגם לבלוע סירופ מכייח בטעם מוות, במקום לקוות שאקמול יוריד חום של 39.3 מעלות, להקיא מרוב שיעול, לפרכס מרוב הצמרמורות, ולישון רק בתנאי שהקאתי ריאה קטנה לפני כן.

 

ירדתי שני קילו. רק חבל שזה לא יישאר כך כשיחזור לי התיאבון.

 

בכל ההיעדרויות שלי מהעבודה בחודש האחרון:

אני מעדיפה להיעדר מהעבודה בשביל ללמוד למבחנים, מאשר להיעדר מהעבודה לצורך קריסה וגסיסה.

אבל עדיין המחשבה שמחר אצטרך ללכת לשם כמו זומבי, וכשיש לי לכתוב עבודה בדיני משפחה, לא תגרום לי לצהול משמחה.

 

בכל מתקפת החתונות שפוקדת את סביבתי:

חברה מס' 4 מהתיכון תתחתן בשושן פורים. אולי יהיו כאלה שיגיעו מחופשים. אני אגיע מחופשת לסטודנטית למשפטים שיש לה להגיש עבודה באותו יום בדיני נזיקין. :) בחתונה שהייתי בה לפני חודש, סיפר לי החתן שיצאו תמונות מעולות שלי... :) נחיה ונראה, בעזרת האנטיביוטיקה.

 

הגיע הזמן לגרגר מי מלח, להוציא את הפלאפון ממצב שקט ולהרים טלפונים למי שכבר חשש שהתפגרתי, ולמי שיש יומולדת ביום האחרון בפברואר.

 

חודש מרץ מגניב!

 

,Skin Protectant

ביוטופ

נכתב על ידי Skin Protectant , 28/2/2009 17:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)